je laat hem in de slaapkamer toch ook alleen. moet wel eerlijk zeggen dat ik hem dan liever alleen achterlaat als hij in de box ligt dan die doomooseat
het enige wat ik gedaan heb is het ondergoed allemaal de cntainer in en de rest ligt opgevouwen in de kast, had vorige week vrijdag al een huilsessie met het opvouwen van 1 broek die bij het wasgoed zat. dus voorlopig ligt het nog niet in de weg. heb ze nl voor het laatst aangehad en dat is dan zo definief en confronterend. hoewel het dus toch een hele bewuste keusis dat er geen een weer bijkomt is het toch wel een emo punt voor mij
je hebt ons gevonden zie ik. sam is alleen 's avonds momenteel veel wakker, maar hoeveel ze no echt wakker mogen zijn geen idee. ben benieuwd wat er uitkomt met die osteopaat groetjes je buddy
i geloof dat ik die met die kar even vriendelijk (sarcastisch) bedankt had en bij de balie had ik ze de rotzooi laten houden en was naar een andere winkel gegaan. sjezus wat een service zeg
nou ben wel lekker met paginavulling bezig. waar is iedereen? ga er in ieder geval ook weer even vandoor, wan ter wil eiemand een fles
pfff krijg net de rekening van de kraamzorg binnen. 140 Euro..lekker dan zeg. Naja dan zit ik gelijk door mijn eigen risico heen
Nou ik ga jullie ook verlaten. Indi heeft echt haar dag niet. De hele tijd jengelen en huilen en niet slapen..