ja dat heb ik dus ook 19:00 was zn 5 de flesje (laatste flesje was iets va 160cc) maar de rest van de flesjes 180/190
Tygo lukt het niet altijd om 180 te drinken zeker niet omdat ik Nutriton gegebruik tegen het eind van de fles is de melk net pap en krijgt hij het er niet eens uit
echt waar! Als ik Genaro zn laatste flesje geef rond 9 uur dan slaapt ie pas om 10 uur en dan is t de volgende dag 4:15. En hij drinkt echt veel 180/190!
Nutriton is dat tegen krampjes ofzo? Genaro drinkt Friso comfort tegen krampjes en spugen is ook verdikt met johannesbroodpitmeel (goeie volgorde?)
Mayron drinkt vet weing juist... Nuo jah het zal wel... Hij groeit netjes, hij plast, hij poept, hij lacht etc etc dus het zal wel goed zijn... Ik tel niet eens meer wat ie nou precies drinkt... Maar meer als een fles van 150 cc redt ie niet hoor en die 150 cc drinkt ie ook niet helemaal leeg...
Hij zit nu op vier. Maar soms komt hij wat korter op elkaar en heeft hij al 5 flessen om 19.30 uur op. Dan geef ik hem om 22 uur nog een flesje van 90cc en daar laat hij vaak nog van staan. Afgetankt naar bed noem ik dat.
Tja, ik ben niet zo'n liegebeest ......en ik vind het zo sneu, want haar familie woont erg ver weg, dus alleen haar ouders zijn erbij. Verder heeft ze hier in de buurt eigenlijk niemand (althans niemand die ze bij de doop van haar dochtertje zou willen hebben, dus da's dan wel weer een eer). MAAR: ik wil wel alle foto's zien van zondag, dus de mannen die meekomen moeten veel foto's maken! (dan heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik d'rbij geweest ben )
Whahaahaha idd Maarre dan zou ik om 00:00 uur nog iets van 90cc geven maarja hoop dan eigenlijk al te slapen... Hij ligt overigens nu al vanaf 17:30 uur te slapen hij had vanmiddag zijn lange tuk niet gehad dus haalt het in? Volgens mij ga ik gewoon een BOUT nacht tegemoet
Gelukkig is het hier vanavond niet zo rustig! Dan zat ik nu vast op mp allemaal onzinnige zooi te kopen