Zo hoi allemaal! Ben vanaf zondag niet meer online geweest en jullie zijn de 1000 voorbij gegaan zonder dat ik ervan kon mee genieten Ik sprak Sen net over de mini meeting van zondag. Even kijken hoeveel personen er komen Dit is de laatste lijst die ik heb kunnen vinden KAN WEL 21 SEPTEMBER * Senninha * Monkeylove * Kwebbels * Silla * Lee74 * Lientje * Essie1979 en Bas KAN NIET 21 SEPTEMBER * Ramoontje * Rensie * lovelykids * knuffelkonijn * christiea * patricia01 Als je je nou ook op wil geven moet je dus even mij pben aub! Indi heeft vandaag haar entingen gehad, echt verschrikkelijk vond ik het Maar goed het was ff brullen maar al gauw sliep ze. Toen ze huilerig werd heb ik haar een zetpilletje gegeven en nu ligt ze alweer lekker te slapen, mijn grote meid (woog vandaag 5700 gram en 64 cm!) Verder ben ik vanacht bij mijn schoonmoeder blijven slapen met Indi, was erg gezellig Vandaar dat ik dus niet online was Verder heb ik besloten om overdag flesvoeding te gaan geven. Door het gesabbel wat ze deed was mijn productie aardig terug gelopen en ik bleef maar rommelen ook met het kolven. Dus dan maar zo, s avonds en s ochtends wil ik wel nog bv blijven geven. Nou ik ga de laatste paar pagina s terug lezen om een beetje up to date te blijven
ik gebruik die S flessen van Difrax en heel raar met maat S. Ik zag het pas veel later dat t maat S was maar hij krijgt het er makkelijk uit.
Oke dan weet ik ff genoeg! Maarre Lee is niet zeker begreep ik enne ik neem aan dat Sen d'r man ook aanwezig is?
Joost krijgt de laatste fles meestal rond 23.00 uur (165 cc), maar die komt ook regelmatig tussen 4 en 5 uur hoor. Als 'ie echt doorslaapt, dan wordt hij pas weer tegen 7 uur/ half 8 wakker.....maar waar het nou aan ligt dat het de ene nacht wel lukt en de andere niet, daar ben ik nog niet achter.
hoe laat moet hij dan eigenlijk zn laatste flesje? en hoe lang slaapt hij daarop? ik moet elke nacht rond 4 uur 5 uur eruit haha hij wil niet doorslapen tot 6 of 7. 1x trouwens toen gaf ik zn laatste flesje om 22:30 en toen kwam ie 5:15 en dat is luxe
Ik laat Tygo nu zo lang mogelijk doorslapen denk en hoop dat ie het dan nog ff doortrekt tot 22:00 uur en dan maar hopen dat ie doorslaapt
Tygo krijgt normaliter omstreeks 23:00 uur zijn laatste fles en slaapt door tot 7 uur! Maarja dat was gister ook en kwam vanmorgen om 6 uur en daarom loopt 't schema nu door de war zeker nu hij ook zijn lange middag tuk niet gehad heeft
Over UPC gesproken kreeg vandaag een schrijven dat ik "gratis" sneller internet had gekregen ofzo... Maarre merk er geen hout van hihihi