Goed plan maar mocht het nu meer dan 12 personen worden laat het me dan ff weten voor mijn "versnapering" anders moet ik het 't plan maar bewaren voor de voorjaarsmeeting en neem ik wel een andere versnapering mee....
ken het gevoel van nieuwe woning en vlug grappig hoor buddy dat je in ijna hetzelfde schuitje zit als ik
Ja hoor ik snap 't nog......nog weer meetukken lukt hier helaas niet, aangezien meneertje Rick ook meestal rond 06.00 uur wakker is. (oké heel af en toe is het 06.30 uur )
Tygo wisselt nog wel eens qua drink tijd...de ene keer drinkt ie hem in 15 min leeg en de andere keer zit ik weer ruim een half uur? Terwijl hij in den beginnen er ook een uur over deed
ow jah haha dan zeg ik, jah ik ben benaderd door Sen, weten jullie wel? Die bloemen en gebak kreeg omdat jullie haar zo gemist hadden, nou ze zag me en dacht, die is net zo goed als mij in dr werk
Jammiee, enne: bier is iig beter dan sherry (en ik ben ook al geen bierdrinker, maar als ik moet kiezen.......!)
genaro heeft zn middagtukkie ook niet echt gehad. kmaak m anders wakker om 23 uur en geef m 100cc melk zoals Senn zegt, mss helpt dat.