Hey meiden! Gevonden Kan er (nog steeds) geen tijd voor vinden om mee te kletsen jammer genoeg. Vind het knap dat jullie er de tijd voor kunnen vinden, want ik kom iedere dag tijd te kort Hopelijk kan ik zo af en toe ff meelezen en meegluren. Onze man doet het goed (op wat darmkrampen na), maar het is echt een lief kereltje. Hopelijk gaat bij jullie ook alles lekker en genieten jullie ook zo. Ik kom snel (i hope ) weer ff hier spieken. Liefs van een gelukkige (maar wel erg moeie hihi) Mama Mirre
Zo jullie hebben lekker lopen beppen zeg! Hier is het vandaag erg regenachtig maar gelukkig is er ook een overdekt speelgebeuren dus de kinderen vermaken zich wel. Ik geloof dat we nu niet zo ver meer achetr lopen met de jini mama's in dit tempo. Spreek jullie morgen weer!
He meiden, heb jullie ook gevonden! Ik vind ook geen tijd om weer gezellig mee te doen! Petje af voor jullie hoor! Ik wilde jullie allemaal nog even bedanken voor alle luisterende oortjes en adviezen tijdens de zwangerschap in het andre topic! Vond het echt reuze gezellig! Als ik meer tijd heb kom ik me ook vaker melden! Hier gaat het steeds beter! Sem wordt steeds makkelijker! Alleen kan hij nog niet alleen in slaap komen.. Het is een heerlijk mannetje! Meiden zodra ik meer tijd heb kom ik weer meelezen! Liefs
wat n schatje, hahaha die sokjes zo trof ik timo in zn bedje aan dat beentje ik moest er zo om lachen: http://i34.photobucket.com/albums/d148/ ... imo227.jpg ik ga er ook vandoor , ik moet nog koken
hoe kolf jij ? electrisch of gewoon? en hoeveel krijg je eruit per keer? ik krijg maar zo weinig, dat ik me afvraag of ik iets verkeerd doe...
Moesje, hier hetzelfde verhaal wat betreft voedingen.. Mikayla drinkt de ene keer ook meer dan de andere keer.. Soms heeft ze dagen dat ze alle flesjes van 100cc (7 flesjes) opdrinkt, maar vandaag en gister laat ze elke keer wel wat staan.. Ik denk maar zo, wij eten ook niet elke dag even veel en haar temperatuur is verder goed en ze is ook aardig levendig, dus dan zal het wel goed zijn... Ramoontje, je kan als het echt zeer doet even de druk eraf kolven voor 5 minuutjes.. Op die manier stimuleer je de melkproductie niet meer, maar is voor jezelf wel prettig... Moesje, ik geeft ook FV, maar ik maak haar niet perse wakker na 3 uur.. Als ze dan nog slaapt laat ik haar liggen, maar ik zorg er wel voor dat er overdag niet meer dan 4 uur tussen zit.. 's Nachts haalt ze 9 van de 10 keer wel de 5 á 6 uur ertussen.. Voor de rest kan ik even niet teruglezen.. Ik ga nu even lekker eten en krijg om 19.00 uur eigenlijk ook kraamvisité, dus we lopen lekker op schema Ga daarna proberen om nog wat meer terug te lezen.. Ik zit op pagina 90
hoihoi allemaal jullie gaan wel weer lekker hard zeg, ook in het nieuwe topic! Ik heb niet echt veel tijd om te reageren, ik probeer wel vaak ff te lezen, vind het leuk om jullie een beetje bij te houden! Ik heb van de week weer paardgereden zoals ik al zei, hebben nog meer meiden die dit deden alweer gedaan? De tweede keer kon ik alleen tijden het draven moeilijk mn plas ophouden en had ik het idee dat ik steeds een drupje liet lopen. dus nu eerst maar aan de bekkenbodemoefeningen voordat ik het weer ga proberen. Er was hier iemand met ws een verzakking, wie was dat ook al weer. Voelt dit alsof er steeds iets drukt op je 'onderkantje'? (toch wel handig zo'n woordenlijst! ) /ik heb vaak druk van onderen, vooral als ik snel opsta, of een heuvel af loop, of met paardrijden. We zijn gisteren wezen skeeleren (moet toch iets doen om in beweging te blijven! ). Peter en ik op de skates, om de beurt achter de kinderwagen, en jeroen maar lekker slapen. Was wel leuk! Jeroen is vandaag een beetje huilerig, hij huilt letterlijk bij iedere scheet die hij moet laten, dus het zal wel een beetje pijn doen, met krampjes erbij. Dus vandaag lekker veel bij mama gehangen en hopen dat hij vannacht wel lekker kan slapen! Nou ik zal ook weer eens foto's maken, kan ik ook komen spammen, want ik zie erg veel leuke en schattige foto's voorbij komen!
Hoeveel kolf je dan? Heb je wel een toeschietreflex met kolven (dat de melk blijft "spuiten" ook als je niet kolft? Anders kun je via de huisarts een recept vragen voor syntocinon neusspray http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... spray.html werkt als een tierelier
Handige link zeg! Heb vanmiddag met 't consultatiebureau gebeld omdat de melk steeds minder werd en die zeiden dat ik vaker moest aanleggen omdat je door zo'n koude kolf geen toeschietreflex hebt.. heb dus idd niet dat het blijft spuiten.. het begint als ik de kolf aanzet en stopt gelijk als ik de kolf uitzet.. Nu weer met tepelhoedjes bezig.. ze brult wel en krijgt volgens mij maar weinig per keer binnen dus dan maar wat vaker aanleggen..
Ja klopt. Ze hebben inderdaad een aantal galstenen gevonden. Helaas wilde de uiterst onvriendelijk man vd echo mij niet vertellen wat er mogelijk aan gedaan kan worden. Dat moest ik maar met mijn ha bespreken... daar ga ik nu woensdag naartoe. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen!
lientje, klinkt inderdaad alsof je veel te veel gedaan hebt. Nu dus wel ff rustig aan gaan doen hoor!