Ik wil die mail ook! Dan kan ik m morgen ophalen. Ik ging net meteen kijken in m'n mail maar er was alleen een mail van je echte leeftijd Die wis ik altijd meteen zo confronterend
Durf ik niet te komen? Ik kreeg net van Es te horen dat jij niet komt, waarschijnlijk ben ik niet diegene die niet durft.
Da's gemeen zeg ! Kan Essie niet terugkomen . Enne, ik vroeg alleen maar of je WEL durfde.....ik heb 't woordje NIET niet in mijn mond eeeehhhh bericht gehad. Puh!
Ouwe Tang Ik heb het ook eens ingevuld maarre kweet niet meer wat de leeftijd was..volgens mij 104 ofzo hihihhi ik was volgens mij al " in staat van ontbinding" maar goed was toen nog niet bezig om me "voorteplanten" dus leefde er flink op los hihihi
Dennis is met Roan naar de HAP, koorts was nu 38,9 en hij deed ook steeds zijn tong naar buiten duwen. Dus even gebeld of ik hem paracetamol 160 mocht geven, maar dat raadde ze af en gezien z'n jonge leeftijd vond ze het toch echt verstandiger dat we langskwamen.
Dames laat ik me een keer aan mijn woord houden om mee naar bed te gaan als manlief dat vraagt. Iedereen weltrusten en spreek jullie morgenavond weer. En Tygo laat je mama lekker slapen vannacht alsjeblieft? ? ? ?