Ik had hem ook al gister gehad alleen pas vandaag gemeld op het forum! ML moet je wel ff doorgeven he! ! Free Goodies is altijd leuk!
Haha jah t is erg lachwekkend, hier kijken ze me ook al zo aan van wat zit die nou te lachen in dr eentje hahahaha
Nu jullie het zo lachwekkend vinden, moet ik er zelf ook hardop om lachen Hoor ik met een zielig stemmetje vanaf de bank: Waarom moet je zo lachen...? ..Nou OM jou! en die snap hij lekker niet hahahaha want hij lig toch alleen maar ziek op de bank film te kijken hahahaha hahahahaha
Volgens mij is "The Hughman" zijn sportbuddy aan het gedag zoenen ofzo wantuh hij blijft wel erg lang in de auto (of ik heb het verkeerd gehoord en is ie nog niet thuis, maar ben te lui om naar buiten te kijken hihihi)
Kijk terug en dan zeg je heel droog: dat zijn de naweeen van mijn zwangerschap Ben een beetje schrizofreen geworden!
Het liefste was ik zelf gegaan maar ik rij idd geen auto. Ik heb wel een rijbewijs maar na een mindere ervaring niet meer durven rijden Maar goed Roan is in goede handen bij zn papa daar maak ik me niet druk om. Misschien is het zelfs wel beter zo, want als hij daar moet huilen als hij onderzocht word dan is Dennis daar beter tegen bestand dan ik