Weljah joh, komt wel goed... Als ik thuis ben is Roan ook weer thuis wedden? Haha kom ik thuis kruip ik meteen WEER achter de pc... Tegen Yaron: welnee ik heb niet geforumd op mijn werk hoor, MOET even zien of er nog iets belangrijks is gebeurd....
Dat is waar, ik zou ook mee staan huilen en Maan blijft dan heel rustig eronder! Nou Dennis had je anders toch allang gebeld, dus zal echt goedkomen..ik DUIM met je mee!
Nou nog 2 minuten WHIHAAAA! Een hele avond geoorloofd EN betaald geforumd! Steunen jullie me donderdagavond weer?
zat me toevallig vanmiddag met mijn moeder af te vragen waarom mannen net kleine kinderen worden als ze ziek zijn Als ik ziek ben krijg ik te horen, ach morgen is het wel weer over. Als hij ziek is dan zou je denken dat het terminaal is zo'n drama. "mag ik een beetje drinken" Mag ik wat soep"
Nee (tenminste mag hopen van niet hihihihi) Al heeft ie soms wel van die über vrouwelijke trekjes die ik waarschijnlijk mis hihihi maarre ik denk dat het de buurman was die thuis kwam want anders was ie allang binnen geweest en zijn sportbuddy woont in de torenflat bij ons in de buurt en ik kan vanaf mijn woonkamer kijken of ie thuis is. 't Licht is bij hem nog uit dus ik denk dat ze nog op de sportschool zijn hihihi
Ja gooi er nog een schepje bovenop, misschien een optie om hem een beterschapskaart te sturen? Nou dan kan ik gelijk een bed door thuiszorg in de woonkamer laten zetten met verstelbare beugels want dan komt het nooit meer goed natuurlijk !
En dan nog dat zuchten en steunen erbij ! ! ! Pfffffffffffff, Hmmmmmmmmmmmm, Arhggggggggggggg Oh over Huggie gesproken nu komt ie ECHT thuis hihihihi
Nou ik ga maar eens fietsen op Leroy zijn mountainbike met ZACHTE banden... Man ik godverde net wat af toen ik heenfietste maar ik kon m'n sleutel niet vinden grmbl... Ik ga hier aflsuiten maar kom zo cker nog online om te kijkne hoe het met Roan is.,.. Doeidoei! Ladies het was me een waar genoegen
Nou fietse he Marjoleinnnn ging uit fietsen toen klapte haar bandddd, ze moest toen gaan lopennn met de fiets aan haar handdddd...tralalala Ik blijf ook nog ffies online, wil ook weten hoe het met Roan gaat hoor..daarna lekker douchen, hartjespyama aan en Pittuh!
Je kunt ook al vast een kuiltje in de tuin graven (of ga ik nou te ver? Dat zeg ik hier namelijk altijd )