Maar dat werkt hier niet Hier is het nl. "voor wat hoort wat (of hoe je dat ook schrijft) Als HIJ dat moet doen dan zegt hij iets in de trant van: "Als ik dat doe dan moet jij...." a) mijn broodjes smeren (lunch voor zijn werk en dat WEIGER IK) b) mij rijkelijk blonen (lees...seksuelehandelingen ) dusss dat ga ik dus niet doen hihihihi
Soms dat is nog een nette nickname hoor hihihi je moest is weten hoe hij me noemt a)Chincilla b)Sillybilly c)Priscillybombilly
pfffff alles zag er goed uit! Waarschijnlijk gewoon een virusje. Paracetamol raadde ze af omdat koorts juist zorgt dat het lichaam zelf het virus bestrijdt. Af en toe met een lauw washandje "sponzen" om te koelen. ben toch wel een beetje opgelucht, begon me toch wel zorgen te maken toen zn koorts opliep.
Als ik dat doe,dan moet jij... a) knal voor je harses geven b) heerlijke massage krijgen voor het schone huis waar je binnen wandeld c) min 100,00 voor nieuwe kleding omdat ik trouw thuis zit te wachten enz enz Kijk dat zijn nog leuke opties om uit te kiezen! Damn als Maan dat zou zeggen..hahahaha hahahaha doettie niet hij weet hoe ik ben
Gelukkig meid! Ik geef Björn ook nooit gelijk de eerste dag paracetamol tegen de koorts, omdat je het lichaam dan geen kans geef om anti bacterieen aan te maken. Pas na 2 of 3 dgn doe ik dat. Knuffel hem maar lekker, en verwen hem maar! Dikke kusss voor Roan en beterschap kleine man!
Meiden bedankt voor de support, jullie zijn lief! ! ! En dan ga ik nu mijn ukje lekker in zijn mandje stoppen. Weltrusten en tot morgen!
Gaat over heel iets anders, maar hier heb ik zo'n regel ivm bekeuringen: als jij een bekeuring krijgt voor te hard rijden (en die zijn dan vrijwel althij heel hoog!), dan ga ik voor het zelfde bedrag winkelen op jouw kosten! (ik ben dus sinds die regel niet meer gaan winkelen op hubbies kosten! )
Tot morgen meid, probeer lekker wat te slapen..! En we horen morgen wel hoe jullie de nacht zijn doorgekomen!
Vreselijk die prikjes he? Maar fijn dat ze zo goed gegroeid is! Jammer dat de bv niet echt meer wilde, maar gelukkig is er ook nog fv!