Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihi als ik het hem zou vragen en hij komt hiermee zou ik ook wat "grover" reageren hoor hihihhi
    Maarre kep er nou de kracht niet voor om dat spelletje aan te gaan enne ik wil ook lekker naar boven nu dus ach vind het wel best hihihihi.

Hij vroeg net al of ik zijn brood wilde smeren hihihi dus ik zeg...je hebt toch handen gekregen van je moeder? Dus STA OP en WANDEL naar de keuken en DO IT YOURSELF en ga vervolgens weer achter de PC zitten :)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Welcom chica!
    Ga lkkr je pukkie naar bed brengen en geef hem maar een dikke knuf van mij!

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo dat kan ik hier ook gaan invoeren! Meneer had in 2007 totaal € 1200 aan boetes! :evil: Nu in 2008 zitten we op de 550 ongeveer, maar dat is al veel te veel!

Ik heb volgende maand 10 jaar mijn rijbewijs en maar 1 boete ooit gekregen, toen was ik aan het verhuizen en had ik mijn auto eventjes op de stoep gezet..enige keer!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meisjes,
    Ik ga douchen en daarna mijn kleinste ventje de fles geven en lekker slapen!

Morgen op bezoek bij paps en mams, paps pleegbroer uit Oostenrijk is samen met zijn vrouw over, dus ik ga er met de kids naar toe. Oh ja, morgenochtend eerst nog weer met Joost naar de chiropractor!

En ik zal niet vragen om niet te veel te kletsen in de tussentijd, want altijd als ik dat vraag, moet ik ik weet niet hoeveel bladzijdes bijlezen....

Trusten!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ben er alweer hoor :)
    Heb even m';n kindertjes geknuffeld. Yaron zit idd te gamen :) en met mijn zusje gebeld want die is net overvallen op straat.
    Tas moest ze afgeven met r foon erin, portomennee met alles erin incl. geld, huissleutels en papieren met haar adres erop :rolleyes:
    Duie heeft echt altijd wat, als jullie die verhalen lezen gaan jullie oren klapperen :) of in dit geval jullie ogen :)

6. nog niet :)

7. monkeylove

Haha jah hietr hetzelfde hahaha

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused:
    Wat erg voor je zus!
    Enne dus er stond geen borrel klaar toen je thuis kwam :rolleyes:

9. monkeylove

mooi zow want ik verwacht mijn ccodes over ongeveer 2 weken... :rolleyes:

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    You go girl..!
    Ben ook zo geweest hoor :oops: durfde nooit nee te zeggen, was bang voor negatieve reacties enz. Toen kreeg ik een flinke depressie op mijn pad en heb er lang over gedaan om eruit te komen..en toen was ik echt 90 graden gedraaid.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Is een goeie regel hoor! Misschien met terugwerkende kracht invoeren?!

Ik heb inmiddels 13 jaar m'n rijbewijs en heb ooit 1 bekeuring gehad (toen had ik m'n rijbewijs net) voor 5 km te hard rijden.........

12. monkeylove

:)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :) :) :)

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Sjeetje dat is wat! :confused: :confused:

15. monkeylove

ik wil je ook wel een smsje sturen

16. monkeylove

:)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dan kan ik haast een week fulltime gaan winkelen! =P~

19. monkeylove

Jah dan moeten ze nog 10 minuten daar wachten , dus 10 voor 10 naar binnen, dan kwartiertje ff Roan nakijken, dan weer naar huis..

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou nee zeggen heb ik geen moeite hoor hihihhi zeg het soms wel te makkelijk tot frustratie van The Hughman! hihihhi
    Maarre ik weet gewoon hoe hij is dus "ga niet naar de bekende weg" vragen gezien ik toch al weet dat ie met dat soort dingen komt en al houd ik me poot stijf zal ie het uiteindelijk wel doen, maar hij kan dan zo lekker " zuigen" en denkt dan grappig te zijn met zijn "onzedelijke voorstellen ;) "

Deel Deze Pagina