Mijn grote kleine man heeft zojuist voor het slapen gaan voor het eerst op het potje gepoept, ik ben zo trots! \/ En hijzelf ook trouwens.....met de vermelding 'mama, bah vies' gaf hij zichzelf een applausje =D> =D> .
jjeetje dus je loopt nu al die tijd met pijn. Een vriendin die het heeft gehad zei dat de pijn vergelijkbaar was met weeen dus arme jij! Hopelijk gaan ze er snel wat aan doen.
mmm misschien moeten jullie eens hier komen dan kan hij aan Damian uitleggen hoe het moet, plassen oke,maar poepen Echt knap van je grote kleine man hoor!
Plassen op 't potje doet Rick eigenlijk al heel lang (vanaf dat 'ie 1 jaar was)....geboren uit gemakzucht voor mama. 't Gebeurde regelmatig dat ik de douche aan 't aanzetten was met Rick in zijn nakie op de badkamer en dat hij dan de vloer of nog erger de badmatten onderplaste. Toen ben ik voor het douchen met het potje begonnen. Hij op het potje en ik de douche voorverwarmen....heb 'm bij 't eerste plasje gelijk de hemel ingeprezen en sindsdien plast hij met grote regelmaat op het potje. Hij vraagt ook om 't potje als zijn luier verwisseld wordt. Deze aanpak had alleen tot gevolg dat hij nu steeds meent dat wanneer hij op 't potje geplast heeft, hij ook in de douche of in bad mag , wat een drama's gaf dat in het begin zeg, pffffff. Nu gaat dat gelukkig beter. Gewoon vol blijven houden, het komt vanzelf wel een keer (en ik gok toch dat het hier meer toeval was, dan wat anders hoor 8) )
ja daar heeft ze helaas wel gelijk in. ik vond weeen nog wel erger, maar het komt wel in de buurt helaas... gelukkig weet ik nu dat de aanvallen door bepaald eten ontstaan dus kan het redelijk voorkomen, maar ik hoop wel dat ze me nu snel gaan helpen want ondanks dat is het niet te doen. durf ook bijna niets meer te eten...