ik hb ze iig hier gezien http://www.difraxshop.com/nl/products.j ... egoryGUID={809FB30E-92A2-4F2F-A736-76D29E7E8785}. denk dat dit voor mij ook wel een optie is dus vandaar dat ik even meesurfde op deze vraag/tip
oke, want er komen nog al wat verschillende manieren van spagetti voor bij hier ben benieuwd, meestal zijn die kant en klaar potjes niet te pruimen.. maar dat vind ik
Jah vind ik ook meestal hoor, maar deze roken echt goed gewoon... Heb er wel extra gehakt bij gekocht. MAar je had ze met pesto en met olijven en bolognese... Hmz toch eens kijken welk ik nou uiteindelijk heb gehaald... moment...
ik weet niet wat Tygo heeft! Heeft zuigbehoefte maar wil speen niet en dan weer wel. Toen maar weer ff 60cc gemaakt maarre daar heeft ie niet veel van gedronken? En hij loopt maar met zijn hoofd te "zwaaien" en dan wil ie de fles niet meer maar zijn speen, waar is de gebruiksaanwijzing wanneer je hem nodig hebt
heb je in de winkel geroken? ben benieuwd, ik doe er vaak ook nog wat gehakt en ui enzo door hoor beetje opvulling haha
las laatst ergens helaas krijg je er een placenta bij, en geen gebruiksaanwijzing (of ik hoorde dat op tv ofzo..)
Morgen ladies! Nou ziekenboeg gaat lekker,Björn is vandaag weer naar school..gisteren ORS gegeven en het hielp goed. Dus die wilde vandaag naar school omdat hij niets wilde missen (als hij dat over 10 jaar nog steeds heeft!) Papa ligt te zuchten en te steunen op bed Hoorde heel de nacht zijn darmen geluiden maken, waar je niet echt vrolijk van word..maar goed, ik moet ff door de zure appel bijten Nilo ligt nu lekker te brabbelen tegen onze woonkamerlamp en heeft nergens last van *ff afkloppen!* Mijn oog gaat al wat beter! Heb het nu 3x gebruikt, het voelt nog wel wat geirriteerd aan maar niet meer zo zanderig en branderig als gistermorgen..dus goede hoop! Bloem, wat een prachtige sieraden zeg! Mijn complimenten want ik heb daar ECHT geen geduld voor En wat een schitterend mannetje heb je! Ik ben dol op dikke babygezichtjes Niesje, balen dat je een rotnacht heb gehad Misschien kan je vandaag wat bijslapen, en hopelijk vannacht een goede nacht tegemoet! Heb je veel dingen op de planning vandaag, of kan je lekker thuisblijven? Nog even een vraagje, wat wij bakeren Nilo na de laatste avondvoeding in voor de nacht, maar nu het kouder word wil ik hem niet in zijn rompertje erin leggen. Bakeren jullie ze met kleding in? Of een pyama? En dan een dekentje? Omdat hij ingebakerd lig kan hij alleen warmte kwijt via zijn hoofdje dus ben bang dat hij het te snel te warm heb, maar wil ook niet dat hij het koud heeft moeilijk moeilijk! Graag tips!
Ja krijg bij een ladyshave een gebruiksaanwijzing van 160 pagina's, maar van je kind niets heb ook al gezocht, maar nergens te vinden! Ik zou er ook dolgraag ééntje van mijn vent willen hebben, maar zijn moeder is hem nog aan het schrijven heb ik lekker veel aan
hey dames, hier heeft Rihanna voor het eerst fatsoenlijk doorgeslapen! JIPPIE! Gisteravond na de voeding van 20.30 op bed gegaan en tegen 22.15 er nog even uitgehaald omdat ze zo aan het huilen was, maar binnen het half uur lag ze er weer in en sliep ze tot vanmorgen 5.30 uur! Goed he!
Wij verkopen trouwens onze Nintendo Wii...! Hij is nu amper 3 maanden oud, en als we er 4x op hebben gespeeld is het veel Wij komen er gewoon niet aan toe! En straks met een caravan zitten we in de weekenden daar, en dan ga ik ook niet binnen zitten Wii'en. We hebben alles 2x dus je kan gelijk met twee mensen spelen, en aantal originele spellen erbij. Doos, kabels, handleidingen en aankoopbon (goed voor nog 9 mnd garantie) zitten erbij! De hele set mag voor 300,00 weg! Heb je interesse, PB dan ffies want er word zoveel hier geschreven dat ik er makkelijk overheen leest.
normaal ging ze altijd rond 23 uur naar bed en werd ze gewoon rond 3 uur wakker.. nou ja eerst maar eens zien wat komende nacht brengt
Mooie oorbellen door! En fijn dat alles goed gaat met Wessel! Vind het niet gek dat je ons niet meer bij kunt houden. Ik baal ook wel eens: elke keer als ik de laptop weg leg, kan ik weer een uur bijlezen, omdat er zoveel geschreven is . Lieve foto trouwens!