hihihih, lees maar ff verder, je bent niet de enige die het gevraagd heeft [/quote] Beetje stom van mij ook om het niet gelijk uit te leggen Maar ja zal wel door de haast komen. Enne nogmaals die van Indi is niet zo donker en groot als het normaal al is hoor. Het is gewoon voor de zekerheid even laten bekijken
Oh meis toch! Wat ontzettend rot zeg dat je zo´n dubbel gevoel hebt. Wat vind Hugh er van als je zwanger zou zijn? Dikke knuf voor je en doe maar lekker rustig aan..
ik gebruik helemaal geen slaapzakje,vind t maar onhandig. en die rompers van de hema. ik loop er helemaal mee weg. zuk goed spul daar. had laatst rompers gehaald bij de zeeman maar die knoopjes zijn snel lam en heel klein dus die waren regelmatig los hier[/quote] Blijft Nikita wel onder haar dekentje liggen dan? Indi hier dus niet dus ik heb het dekentje er een aantal maanden geleden maar uitgehaald.
pff ben aant proberen om een dans in elkaar te zetten voor de carnaval, maar valt niet mee, heb totaal geen inspiratie, denk dat dat komt omdat ik zelf niet meer dans. want voorheen deed ik het bijna moeiteloos
Hmm met rozijntjes zal dat wel meevallen toch? Het zijn gedroogde druifjes dus het lijkt me dat het natuurlijke suikers zijn die erin zitten.