Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee precies gelijk heb je. Zit nog een beetje te twijfelen wat ik ga doen. Als het weer minder is ga ik misschien heel ff zoetermeer door (de stad dan) en anders misschien naar denhaag malieveld.
    Ook zit ik eraan te denken morgen koninginnenach te vieren :D Dat is wel leeeeuuukk hoor, 1 groot feest in denhaag, mahjah moet ik wel May ff op korte termijn "dumpen" ;)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja koniningennacht is ook leuk ja :) heb 2 jaar geleden voor het laatst koniningennacht gevierd (en wat voor 1) :rolleyes: :) maar dit jaar zit het er niet in denk ik..

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ik ga me bezig houden met het eten ML! Toedeloe~!

4. monkeylove

doeidoei

5. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Effe delen met jullie... ;)
    Hmmmm...net lekker gebadderd met de meisjes,twee keer dus,ben vreselijk schoon nu
    Zalig met de meiden,heb er erg veel plier in...net als hun... ;)
    Ben net wat foontjes aan t plegen,dierenarts pension voor t weekendjen weg bla bla...Kijk ik op de kalender in Outlook :confused: ..Vandaag 28 april....pfffffff :( en barst in snikken uit...pfffff
    Vandaag psies een jaar geleden dat ik met gebroken vliezen werd opgenomen in
    Maastricht.Drie dagen erna werden Kyara en Rebecca al geboren... :) Jemig.
    Alweer een jaar geleden...pfffffff....Ik wist de datum natuurlijk wel...maar totaal geen erg in gehad....tot net...

Suus

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    die komt ook wel, ben allang blij dat mannetje nu om is voor een tweede, al is het 'pas' volgend jaar

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    bij plaatjesupload.nl of fotoverkleinen.nl

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    balen is dat en een groep die zoveel jonger is lijkt me ook niet echt leuk nee

9. monkeylove

Kan me goed voorstellen dat je emo werd. Als ik er nu aan denk dat het bijna een jaar geleden is krijg ik ook de tranen in mijn ogen kan je nagaan bij jou met je gebroken vliezen en alle toestanden die erop volgden...

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is ook altijd superblij als papa thuiskomt of al thuis is als wij thuiskomen

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    jaloers! =P~

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nee niet echt....hangt ook een beetje van het weer af

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mag ik mij even afreageren over mijn schoonmoe?

lange tijd heb ik mij niet aan haar geergerd, maar gisteren was het weer zover.
    Ik had van mijn schoonzus een loopauto gekregen voor Rihanna, maar omdat ik hem toen niet mee kon nemen heb ik hem bij mijn schoonmoe in de schuur gezet. Ondertussen staat hij daar al een maandje dus zeg ik gisteren van binnenkort neem ik hem mee naar huis, dan kan ik hem schoonmaken en dan kan Rihanna er thuis mee spelen als het buiten mooi weer is. Zegt mijn schoonmoeder van ja maar dan heeft ze hier niks om mee te spelen als het mooi weer is...ja hallo wie heeft dat ding nu gekregen zeg...ik zeg haar ook van ze kan er nu toch nog niks mee want ze weet niet hoe het werkt en dan moet je er met een gebogen rug achter lopen en dat is niks voor haar aangezien ze rugpatient is. Oh maar dat was nou ineens niet erg als dat buiten was. Man ze zat al te klagen toen de box naar beneden moest.
    Nou dat ding gaat echt wel mee naar huis met mij en ik ga niet met dat ding heen en weer slepen naar haar!
    grrrrrrrrrrrr ze probeert ook alles in te pikken...wie heeft het nu gekregen..zij of ik? :evil: :evil: :evil:

Sorry maar ik moest dit even kwijt :oops: :oops:

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, schoonmoeders... wat moet je ermee? Ik ben nog steeds voor het afschaffen ervan!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

Ligt een beetje aan het weer... als het lekker weer is zullen we wel even naar de vrijmarkt hier gaan.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

Nou dat kan ik mij goed voorstellen dat je daar even emo van wordt.
    Jeetje, wat gaat de tijd dan eigenlijk snel. Je meiden zijn alweer bijna 1 jaar!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Oke, meestal gooi ik ze weg maar het waren er nu zoveel nog en manlief wilde ze eigenlijk opbakken maar dan gebruik ik ze voor Indi bij de broccoli.[/quote]

Niet weggooien :confused:
    Kun je ook lekker opbakken, mmmmm :D

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    En dat is het inmiddels, joeppiiiiiieeeeee :D

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0

O, lekker zeg.. Vakantie! Geniet er maar van.

Wij eten vanavond rijst met (kip)saté saus. Erg lekker en eenvoudig te maken.

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Kijken of er iets kleins is inde buurt, maar niet naar het centrum. Ik wordt echt strontchagrijnig van massa mensen waarbij iedereen het nodig vind om te schuifelen ipv normaal te lopen.

Share This Page