Ja lekker is dat zeg Gewoon meenemen inderdaad Zeg je maar tegen haar dat als ze vind dat er te weinig is, dat ze dan zelf maar wat leuks moet kopen!
nou dat zou ze dan ook wel doen, maar dat willen we dus niet hebben maar als ik toch iets krijg kan zij toch niet van me verwachten om het daar te laten omdat zij dat zo graag wil
Kan ik me voorstellen hoor Veraatje. Maar is het gesprek wel positief gegaan voor jullie? Of weigert ze zich aan te passen.
Hier eten we trouwens rode bieten, aardappelen en een varkenslapje. Wessel krijgt het ook, alleen dan zonder vlees.
Ik verheug me morgen op het speelkleed, nu trekt hij elke keer de boxkleed en fleecedeken naar zich toe als hij iets wil doen of pakken....
Ze bleef eerst van alles ontkennen, toen ging ze in een slachtoffer rol zitten en toen zei ze dat ze zou proberen om zich aan onze wensen te houden. Maar ik heb heel veel dingen gezegd die mij dwars zaten, maar alles werd ontkend door haar en dan kun je niet verder... dan wordt het een welles-nietes spelletje
omdat het ons kindje is en dan vinden we het niet nodig dat de opa en oma's speelgoed moeten kopen voor haar
Ik moet weer gaan... ik heb hier een hummeltje dat aandacht vraagt. Ze is de laatste tijd niet echt super te pas...slaapt slecht en huilt veel... ik hoop dat het een combi is van tandjes en verkouden zijn (dan weet ik tenminste waar het aan ligt ) Spreek jullie later weer