Ik heb wel alles gelezen...maar effe geen tijd om te reageren. Joost is aan het zeuren en ik moet Rick wakker gaan maken....want die ligt inmiddels al 1,5 uur te slapen ....dat ie dat 's nachts nou doet, kan ik ook lekker slapen . Tot later!
Maar dan kan ik het me eigenlijk wel voorstellen dat ze dan iets bij hun willen hebben, want als ze zelf niks mogen kopen Ik vind het juist leuk als ons zoontje getrakteerd wordt door mijn ouders dat is ook iets extra's voor opa's en oma's
Stomme vraag he? Er is weer een tandje aan het doorkomen bij Wessel, maar er gaat een stuk vel mee of zo, want ipv een tandje lijkt het een blaar of vel of zo...... Het zit er ineens sinds vanmiddag kan dat gebeuren? Heb het bij zijn andere 7 tanden niet gezien.
ja dat is wel zo, maar ik erger mij er zo aan dat ze gelijk alles opeist wat wij krijgen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Blijft Nikita wel onder haar dekentje liggen dan? Indi hier dus niet dus ik heb het dekentje er een aantal maanden geleden maar uitgehaald. [/quote] nee kruipt eronder vandaan of schopt ze weg maar t is zo warm in de slaapkamer dat ze eigenlijk niks nodig heeft ,en als we naar bed gaan dekken we haar gewoon weer opnieuw toe en dan blijft ze meestal wel liggen
ach meid knuffel voor jou. t is een mooie tijd die aanbreekt voor jullie maar vrijdag zijn je dames officieel babyaf he. t vliegt voorbij, daar weten we alles van
Susi: Dikke knuf voor je meid! Ramoontje: Hopen dat Rick vanacht niet wakker wordt dan Ik heb dat speelkleed ook gezien bij de hema! Ik zat er nog aan te twijfelen. Aangezien ik van de zomer veel naar het zwembad wil gaan misschien toch handig om hem in huis te hebben. Nou Indi ging slapen om 3 uur en ik heb haar om 17.50 maar wakker gemaakt En dat terwijl ze vanochtend van 11 tot kwart over 12 ook al geslapen heeft. Maar goed ik zat klaar met haar eten en te wachten tot ze wakker werd maar om 10 voor 6 lag ze nog diep te slapen dus heb haar maar wakker gemaakt want anders moet ze veeels te laat naar bed straks
wij hebben dora macaroni gegeten met gehakt en roerbakgroente dice heeft dora macaroni gehad met gehakt en spinasie
Nou de gehaktballen staan op, de sla is klaar en ga zo de frietjes er maar in doen...En dan maar wachten tot manlief thuis komt (die stond in de file ) tot later!
jeetje zeg das ook balen volgens mij kloppen die tijden niet er staat dat jij het berichtje geplaatst heb om 5,25 we zijn al een uur verder
Zo leuk he Wij gaan bijna elke dag een stuk wandelen, en achter ons huis is een kinderboerderij en daar lopen we dan eerst langs. Nu is daar zoiezo al een mannetjes schaap die altijd eraan komt lopen en zich laat aaien en voeren met gras (zijn staartje draait dan vliegesnvlug rond ) en er zijn nu lammetjes ook nog. Maar goed, er zijn dus ook geiten waarvan ik al dacht dat er een paar zwanger waren. Gisteren waren we er niet geweest, lopen we vandaag naar de boerderij komt de schaap ons al tegemoet lopen met lawaai (normaal staat hij ergens alleen in een weiland, maar nu bij de eenden, kippen enz.) dus zo leuk he, wordt je helemaal begroet Lopen we verder, zijn er ineens 4 jonge geitjes . En schetig dat ze zijn!!!! ik moest het even kwijt hoor
Hi ladies! Vanmiddag nog even een test gedaan (Predictor) maarre weer hetzelfde als gister. Ik heb het idee dat er wel een bevruchting heeft plaatst gevonden maar dat het vroegtijdig toch is misgegaan. Want hoe groot is de kans dat ie nog positief wordt... Ik heb dus al 4 maanden een cyclus van 32 dgn. Ik heb met 28 dgn een test gedaan omdat ik me toen besefte dat er wat mis was gegaan deze maand met "feesten in bed", deze was duidelijk negatief... Zaterdag nog een test gedaan...duidelijk negatief... Gister test gedaan vage waas en pas na enige tijd een - maar dan mag je het niet meer aflezen Vanmddag dus hetzelfde met Predictor.... Nou ja ik denk dus dat er wel wat zit maar zich nog moet afstoten dus ik heb nog wel extra testen in huis maar laat het maar voor wat het is (hoe moeilijk ik dat ook vind) maar goed als het HCG gehalte toch nog gaat stijgen (waar ik niet vanuit ga gezien ik bij alle zwangerschappen op de verwachte menstruatiedag + testte) dan is het van harte welkom... Wordt ik toch ongi....neem ik lekker een borrel hihihihi!