Hcg gaat volgens mij per twee dagen verdubbelen. Dus als je gisteren licht getest hebt kan je vandaag net zo licht testen. Je kunt het best sóchtends testen
je kunt/mag de floradix ook aanmengen met een beetje jus d'orange enne wat is voor opa en oma nou 1 nachtje slecht slapen
Nou....die heb ik dus overgelegd in bed. Nadat ik 'm daarstraks had wakker gemaakt (met alle gevolgen van dien ) was ie weer opnieuw in slaap gevallen (ik was aan 't bellen en toen ik 5 minuten later klaar was, was ie weer op de bank geklommen en in slaap gevallen). Nadat ik hem om kwart voor 7 in bed heb gelegd is hij er net nog wel even uitgeweest en heeft een grote banaan gegeten, maar hij ligt er nu weer in......ben benieuwd....
sorry word er steeds bij weggehaald lees morgen wel verder (heb ik tenminste rust) fijne avond allemaal (11323)
[quote="marline1983"ah ok dan kan ik ze beter niet geven anders wordt hij nog dikker [/quote] Ff serieus,is dat een probleem met hem? Suus
Oh...hier eten ze in principe alles gewoon mee...ook varkensvlees.. alleen koolsoorten prei en zo krijgen ze hier nog niet... Suus
Ff serieus,is dat een probleem met hem? Suus[/quote] hij heeft er wel aanleg voor denk ik hij is nu al te zwaar volgens cb weet wel dat het er strax af gaat als hij gaat kruipen en lopen enz maar hij mag nu al niet meer hebben dan ie nu krijgt
ok jah hij heeft geen krampen of iets dergelijks gehad dus ga het vaker geven niet te vaak natuurlijk haha
Wat woog ie de laatste keer dan? En hoe lang was ie toen? Kan me niet voorstellen dat ie echt te zwaar is .