Wat goed van Issabella Is het niet verstandig om dan even naar de dokter te gaan? Dat je geen whiplesh onder de leden hebt
spannend zeg. ik testte ook pas later positief met deze omdat de eisprong iets later was... heb je foto?
vond het ook echt super knap! t zit niet echt in de nek eerder armen benen en rug. maar kijk morgen even aan en als het dan niet beter word ga ik inderdaad wel even heen
Zo, bijgelezen, maar kan direct weer weg. esmée is zich de hele tijd op de rug aan het draaien en word dan vervelend.. en lijkt klaarwakker
] Hema 8) 1,50 bij 1,80 geloof ik. http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekresul ... text=kleed[/quote] dat is wel lekker voor achter op het gras.. morgen in de pauze maar eens naar de hema!
Hier was het gisteravond en die avond ervoor andersom Vanavond was hij zo moe dat hij op zijn buik is gedraaid en direct in slaap is gevallen, heb hem daarna op zijn rug gelegd.
hahaa dat gevoel ken ik, doe je mij ook echt geen plezier mee.. zouden hier een schutting gaan plaatsen maar de weersvoorspelingen zijn slecht dus hebben we dat verplaatst. geen idee nu wat we gaan doen maar misschien ook wel gewoon lekker thuis!
Dat kan ik me zo goed voorstellen en voor jullie natuurlijk nog meer omdat de meisjes eerder kwamen als verwacht.. maar een jaar gaat zo snel!! heb je al leuke plannen voor de verjaardag??