Wat een leuke pic's! Julian die kan Tijgeren...Isabella die kan staan! Wat gaat het hard met onze kids... Nou ja jullie kids die van mij is een luie donder!
Hi KK... Ik weet wanneer de ei geweest is (nou ja ongeveer)... 2e paasdag.... Dus dat is vandaag 15 dgn geleden....
nope ga morgen een schadeformulier invullen met m'n schoonvader (die zit in de verzekeringen enzo) en dan hoor ik het wel..
Heb Rick een paar keer terug moeten leggen (logisch eigenlijk wel ), maar hij ligt nu lekker te slapen. En vannacht merken we vanzelf wel weer 8).
ben je nog niet ongesteld?? wanneer zou je het moeten zijn geworden dan?[/quote] Gister....(kep een cyclus van 32 dgn)[/quote] pfft lastig dan.. erg die onzekerheid!!
haha soms wou ik dat isabella een luie donder was hahaha lekker knuffelen enzo want dat wil ze echt niet meer!! ach het komt allemaal wel en misschien kijkt hij het zondag wel goed af van alle andere baby's
Jeetje.... Nogmaals veel sterkte, je zult wel flinke spierpijn krijgen...[/quote] ja best wel!! maaar gelukkig heeft isabella niets!! en daar ben ik echt heeeel blij mee
Ramoon ik hoop dat Tygo wat meer gaat doen...want 't wordt nou wel es tijd... Ik ben idd benieuwd hoe de kleintjes op elkaar reageren....
ja best wel!! maaar gelukkig heeft isabella niets!! en daar ben ik echt heeeel blij mee [/quote] Oh Isa zat erbij... DAt geeft nog even extra de schrik....
mooi hoor!! ik had trouwens een vraagje dat programma is dat ook te branden en zo ja kan je er dan ook leuke uitndogingen enzo mee maken??? want wil dat eigenlijk wel doen voor isabella haar verjaardag zometeen (ja ik weet het duurt nog een tijd maar hou wel van plannen)
Justin zijn tandje(s) is/zijn door!!!!!!! mijn moeder hoorde vanmiddag een tikje toen ze hem eten gaf met een metalen lepeltje (ze wilde het weten he ) Had van de week al iets gevoelt maar dat was meteen weer weg, maar nu zit het er toch!!! hij slaapt nu ook al vanaf half 7 zonder wakker te worden (moet zo nog wel een flesje) en heeft vandaag 3,5 uur geslapen!!! dat heeft hij ech tnog noooooit gedaan, zelfs niet als baby. dus denk dat zijn energie naar zijn tandjes gaat!! hoe is het hier? jullie hebben aardig zitten beppen!!