Nou Joost kruipt nog steeds niet hoor .....hij wiebelt wat af en nu inmiddels ook op handen en voeten, maar komt op die manier nog steeds niet vooruit. Hij tijgert.....dat wil zeggen hij trekt zich voort met zijn armpjes (en soms gebruikt ie 1 voetje).... Weet je wat het is.....hij kan nog lang genoeg zitten, lopen, kruipen en 'selluf doen' enzovoorts .
ik ook! gelukkig weet ik het van isabella wel een beetje want die gaat ook drie dagen in de week naar de chreche en dat gaat ook super!!
Yup!!! ja ben wel blij hoor!! heeft hij ook eindelijk "iets" waar ik mee kan pronken!! ik denk echt dat hij er nu heel anders uit gaat zien, als ze echt helemaal door zijn!! hoe was dat bij jullie kids?
Deze heb ik gebruikt voor de doop van onze Joost as zondag, in formaat 15 x 15 cm op glanspapier. Ik weet dat KK het kan downloaden en branden via nieuwsgroepen.....ik heb een 'gekochte' versie.... Als je wat leuks maakt, kun je dat gewoon laten afdrukken .
ik ook! gelukkig weet ik het van isabella wel een beetje want die gaat ook drie dagen in de week naar de chreche en dat gaat ook super!![/quote] justin is gek op kindjes!! vooral als ze "terug praten"!! [/quote] haha ja inderdaad zo leuk om te zien! maar ze is soms ook minder lief hoor.. pakt gewoon af waar een ander mee speelt hahaha
] ik ook! gelukkig weet ik het van isabella wel een beetje want die gaat ook drie dagen in de week naar de chreche en dat gaat ook super!![/quote] justin is gek op kindjes!! vooral als ze "terug praten"!! [/quote] haha ja dat is echt super!!
Ik wil er ook nog een van Joost maken, maar ik vind het erg moeilijk geschikte foto's te vinden. Close-up is niet moeilijk maar daar waar ze helemaal op staan ..... Ik ben benieuwd....
justin is gek op kindjes!! vooral als ze "terug praten"!! [/quote] haha ja inderdaad zo leuk om te zien! maar ze is soms ook minder lief hoor.. pakt gewoon af waar een ander mee speelt hahaha [/quote] ja het leven op de creche is hard!!
dat bedoel ik wel inderdaad ach ben over anderhalf week jarig maar ik er een verjaardagscadeautje van
Programma kost ong. 80 euro (ik heb 't van mijn man gekregen vorige week ) Het laten drukken van deze uitnodigingen op dit formaat kostte mij 5 euro voor 15 'kaarten' (via fotokaarten.com) En er zijn hier diverse dames die je met raad en daad terzijde kunnen staan hoor, en we helpen je wel op weg naar de verschillende forums....