ik ga trouwens weer afsluiten isabella moet nog een fles en morgen weer werken.. morgenavond naar m'n schoonouders.. dussssss jullie zien me wel weer verschijnen fijne avond iedereen! en alvast welterusten voor zometeen!
ga er eentje de fles geven en dan lekker naar bed. net wezen sporten en we hadden weer een andere leraar dus was weer aanpoten!! pfff weltrusten voor straks allemaal!! en ik kom morgen wel ff bijbeppen!!
oei jee.. misschien dat ik dan maar ergens een vrijwilliger moet zoeken voor het huishouden.. daar heb ik dan geen tijd meer voor
Oh Lisette, wilde jij ook zo'n online fotoalbum maken via Albelli waarbij het 2de identieke boek gratis is?
christiea- ik sta trouwens samen met jou op de broodjes voor de zondag.. maarre hoe gaan we dat doen?? niet dat we allebei hetzelfde meenemen, weet niet of je al iets bedacht had voor jezelf?? dat ik daar rekening mee kan houden
whahaha hmzz als ik er een vind verklaar ik diegene eerst voor gek en denk dat ik diegene dan een kamer aanbied en lekker de hele dag vertroetel en mag hier lekker blijven wonen
oooooooooohw alsnog GEFELICITEERD[/quote] Thanks! Jouw 1000 komt ook aardig dicht in de buurt .[/quote] ja ja bijna elite!!!