Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga zaterdag even naar de Makro, daar hebben ze een hele doos witte puntjes(24 stuks) in de aanbieding voor 4,50, zal ik daar 2 van meenemen?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie, jah ik heb redenen om aan te nemen dat er wel wat moet zitten....
    Ik heb me misrekend met mijn cyclus ik heb nu al 3 testen gedaan waarvan 1 duidelijk nega en 2 onduidelijk, geen vage streep maar meer een waas. Het lijkt een vage streep te worden maar je moet ;t echt onder de microscoop houden om te zien dat er wel wat wilde komen maar een leek (die dus nog nooit een test heeft gedaan) zou zeggen dat het nega was.
    Ik denk dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het weer mis gaat...
    Aan de ene kant is het welkom, maar als het mis is dan is het gewoon de tijd nog niet...
    Ik moet wel zeggen dat ik niet met ochtendurine heb getest, meestal in de avond of middag...maar ik ga mss donderdag (als de ongi er dan nog steeds niet is) met ochtendurine testen...dan is het toch wat geconcentreerder

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Welke banner? Of bedoel je dat?

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Volgens mij niet......gewoon op 600 x 600 en daarna aangepast naar 15 x 15 cm. Maar ik denk als je met echt scherpe foto's erin werkt (dus niet alleen op een bewerkte achtergrond zoals bij mij) dat je dan rechtstreeks grootformaat moet doen....anders loop je kans dat het eindresultaat niet mooi is, denk ik....

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier ook idd....de hond wordt dan helemaal gestoord :D

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ochtends werken...zou eigenlijk vrij zijn...maar 5 zieken in t team bracht daar wat
    verandering in..Niet zo erg...middags nog tijd zat om wat te gaan doen..
    Al heb ik nog geen flauw idee wat ..... er is genoeg te beleven... :D

Suus

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Maar kan iemand jullie dan niet brengen naar 't Station bij jullie en dan is er best iemand van de groep die er dan al mss is (ik heb een te kleine auto anders had ik het wel gedaan) die jullie op het CS van Utrecht komen ophalen....

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nope en op de fiets is wel erg ver

9. Thnx :)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meiden ik ga er van door. Ik wens jullie nog een fijne avond en alvast welterusten.
    Tot morgen!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML geen concrete plannen voor Qday...
    Jij?

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Fijne avond Ramoon! Slaap lkkr voor strakkies!

13. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    [quote="monkeylove]Kan me goed voorstellen dat je emo werd. Als ik er nu aan denk dat het bijna een jaar geleden is krijg ik ook de tranen in mijn ogen kan je nagaan bij jou met je gebroken vliezen en alle toestanden die erop volgden...[/quote]

Dacht dat ik het allemaal een beetje achter de rug had..maar niet dus.... :(

Suus

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En er is niemand in de buurt waar je mee mee kan rijden?

15. Is ook prijzig. Heb er nog 2 liggen trouwens. als je van het weekend nog niet ongi bent en je wilt ze hebben laat maar even weten. Neem ik ze mee zondag. Ik doe er toch niks meer mee :)

16. Is ook prijzig. Heb er nog 2 liggen trouwens. als je van het weekend nog niet ongi bent en je wilt ze hebben laat maar even weten. Neem ik ze mee zondag. Ik doe er toch niks meer mee :)

17. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik heb t laatste jaar aardig wat "aanvaringen"gehad met mijn schoonmoeder...o.a op de afdeling neonatologie toen :confused: ..Ik zat zelf helemaal niet lekker in mijn jasje in het najaar...En toen heb ik via Rich vriendelijk gevraagd of ie daar eens wat van wou zeggen..
    Het heeft tot op heden geholpen...lol..ze houd zich gedeisd...

Suus

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ah op die fiets. Ochtendurine is inderdaad geconcentreerder.
    Maar je bent dus niet bewust bezig? En zit ook niet aan de pil?

19. g

horen we maandag, dan krijgen we de offerte en moet alles ondertekend worden.
    Ik heb geen nagels meer over

20. :)

Deel Deze Pagina