Hier ook geen pil meer...Ook het regenjassengebeuren en dat gaat goed Ik schijn gevoelsmatig erg op de pil te reageren...en nu ik ze na de zwangerschap niet meer ben gaan gebruiken gaat t gewoon beter.Of course helpen andere middeltjes me daar ook bij;van niet natuurlijke aard... Suus
Sinds de meisjes wat meer gingen bewegen in de box..hebben we de twee aparte boxen verkocht..In januari of zo...nu staat er een grote box op de grond.. Helemaal ideaal voor de twee van ons...Op deze foto is een stuk te zien... Suus
Jah hoor...lol Ga zo wel verkassen met leptop naar boven..maar heb nog geen slaap.. Al moet ik morgenvroeg om half 7 eruit...kan t echter niet dwingen... Suus
Goedemorgen, hier voor de 2x op rij een slechte nacht. Al hoewel echt slecht kan ik het ook weer niet noemen. Julian heeft besloten om 's nachts tussen 2 en 3 honger te krijgen, dan is het dus brullen en krijzen. De oplossing is heel simpel, ik ga naar beneden flikker de fles (die ik al klaar heb gemaakt 's avonds ) in de magnetron wacht 1 minuut neem de fles mee naar boven, geef hem in bed een schone luier en daarna geef ik hem in bed de fles en ga zelf weer terug naar bed. Als hij vol is of de fles is leeg gaat hij weer slapen in tegenstelling tot wanneer ik hem eruit haal om de fles te geven want dan is hij super wakker en wil hij spelen. Hij spuugt tegenwoordig ook niet meer dus is dit net zo makkelijk vond ik . Liever zo en max. een kwartier bezig dan dat ik hem eruit haal en 2 uur bezig ben voordat hij misschien weer een keer wil slapen.
Nu wil ik nog even iets aan jullie kwijt, zit op mijn werk en het is nog vroeg dus nu kan het nog zonder dat mensen binnen komen. Zoals jullie weten heb ik dus positief getest, ben er heel blij mee maar heb er een heel ander gevoel bij als toen met Julian. Toen ik bij Julian positief had getest was ik blij en onbezorgd en dacht niet eens aan wat er mis zou kunnen gaan. Nu heb ik al vanaf dat het echt tot me doordrong het gevoel van, wat als er iets niet goed is, wat als het hartje straks bij de vk niet klopt. Weet niet wat het is maar net alsof ik zo'n vreemd voorgevoel ergens in mijn lijf heb dat me wil waarschuwen alvast. Komt dit jullie bekend voor en zou het komen doordat het ons tweede kindje is en alles dus niet meer zo nieuw is? Ik zou dus noujuist denken dat je dit vooral bij je eerste kindje hebt en niet pas bij de tweede.....
Ahhhh, nu heb ik hem......... dice - dobbelsteentje. Zat al te denken #-o 'huh? dobbelsteentje'. Maar nu snap ik hem (toch? )
goedemorgen hier ook een goede nacht, mika is bij mijn ouders blijven slapen, denk dat ik er zo nog even snel langs ga voordat ik moet gaan werken kan mijn ventje echt niet missen! ik ga ook niet alles terug kijken want dat red ik niet. tot morgen (vandaag heb ik geen tijd meer )
Ben ik weer even snel want heb een drukke dag voor de boeg. Ik ga zo naar Den Haag want mijn moesie is jarig, alleen weet ze niet dat wij komen. Vanmiddag weer druk plakken voor de verrassing en ook nog naar de tandarts. Ingrid ik wil je even nog van harte feliciteren met je zwangerschap.
Poehhh, dat is een moeilijke. Ik heb natuurlijk ook alleen Mees en ben niet in verwachting ofzo, maar toch kan ik me er wel iets bij indenken hoe je je voelt. Je bent nu natuurlijk een heel stuk wijzer en hebt meer kennis over de zwangerschap en alles eromheen dan bij je 1e en dat maakt misschien dat je ook meer risico's ziet. Plus het feit dat bij de 1e alles goed is gegaan en je dan gewoon heel hard hoopt dat dat nu ook zo is. Het is toch altijd spannend, vooral die 1e 20 weken. Daarnaast nog de hormonen die misschien nog iets van de zwangerschap van Julian in je lijf zitten en tel daarbij op de hormonen die nu opnieuw door je lijf gieren door je nieuwe zwangerschap.... Denk dat je gevoelens heel normaal zijn hoor. Maar je moet natuurlijk wel proberen om ze niet de overhand te laten krijgen en gewoon lekker te genieten van je zwangerschap. De kans dat alles goed is en blijft is nog altijd vele malen groter!!!!!!!! Nou meis, een dikke digitale knuffel van mij!!! Probeer er maar lekker van te genieten en dat zekere gevoel komt straks echt wel hoor!!
Misschien omdat je nu bij diverse mama's hebt meegemaakt dat het wel degelijk mis kan gaan en dat dit nu in je achterhoofd zit? Maar komt vast goed.
goede morgen! mijn collega had precies hetzelfde!! die is beide keren in 1x zwanger geraakt en die was er heilig van overtuigd dat dat niet eerlijk was en dat het vast wel mis zou gaan. Maar niets is minder en ze in nu als een juli-2009 mama uitgerekend!! ik denk dat je je geen zorgen moet maken. Heb natuurlijk makkelijk praten, maar ik denk echt dat het wel goed komt hoor!! Je lichaam weet tenslotte wat het moet doen dus het komt best wel goed!! knuffel voor jou!!
hier een super goede nacht!! heerlijk!!!! ben er gewoon moe van, hahahahaha!! Justin laatste fles gegeven om 22 uur en hij heeft in 1 ruk doorgslapen tot half 6, speentje en het was half 7!! Fles uiteraard niet leeg gedronken vanochtend maar wel vrolijk en spelen, lees: mobiel slopen , en ligt nu weer ff op bed. Gisteren is dus echt zijn tandje doorgebroken en vanochtend heb ik het ook echt gevoeld!! miss zijn het er wel 2 maar mag er eigenlijk niet aanzitten van hem.
nou dan is justin nog minder ver volgens mij die kan zitten maar nog niet zelf, en hij is zo druk dat hij meteen weer omvalt omdat hij iets wilt pakken staan begint hij wel steeds leuker te vinden, uiteraard nog niet zelf, en terugrollen van buik naar rug vertikt hij maar kan het wel. En tja, kruipen, dat zit er volgens mij ook nog niet in!! hij is nog steeds vliegtuigje aan het spelen!!
Goedemorgen allemaal Hier een heerlijke nacht gehad! Indi had gister overdag al een uur of 4 in totaal geslapen(dat is echt veel voor haar doen) dus ik was bang dat ze vanacht wakker zou worden ofzo Nou om 8 uur in bed gelegd en mevrouw heeft geslapen tot bijna 9 uur Heerlijk dus...Vandaag even kijken wat het weer doet anders wil ik op de fiets naar mijn ouders.
utrecht centraal en dan met de tram naar halte clickhoef, is denk ik het makkelijkst. Alleen vanaf daar is het nog wel ff lopen en daar moet je toch voor bij senn zijn!! die weet dat het beste