Sorry heb de foto niet meer maar heb anno een keer een schedel gegeven die helemaal volgeplakt was met swarovski
oke dacht al zie je al helemaal staan snuffelen, en dan zeggen whoa nee dit ruikt niet lekker en het terug plaatsen
doe haar altijd een pyamatje aan.. weet niet het idee van in dr kleertjes vind ik niet echt fijn, maar voor hun zou het niet uitmaken denk ik hoor!
was er reuze blij mee.. bijna net zo blij als met mn goeie auto, en schoonmoeder.. ben echt reuze verwent toen..
Nee, daar viel het nog enigzins mee, echt vrolijk was ie daar niet maar ik was nog in staat zelf wat foto's te nemen
Sil fijn dat Gerano lekker heeft geslapen Rensie have fun 2day enne yep Tygo slaapt in pyjama! Liesje ben je nou al weg? Essie ik ga de opvolgmelk nog niet kopen, tegen die tijd dat ze eraan toe zijn is er vast wel weer een aanbieding en tot die tijd neemt het ruimte in in mijn schaarse keukenkastje...
fijn dat je mannetje weer wat opgeknapt is patricia novalie slaapt ook nog steeds niet.. hopelijk valt tygho zo in slaap
In hun kleertjes? En waarom dat? En van wie hoorde je dat dan? Mayron heeft snachts altijd een pyjama aan...
Wat genant! De glazenwasser kwam innen en gezien mijn moeder 3 deuren verderop woont vroeg ie of ik voor mijn moeder ook wou afrekenen...doet ze voor mij ook zovaak dus oke... HEB IK GEEN CASH GELD IN MIJN BEURSJE! Dus kep het maar uit Tygo's spaarvarkentje gehaald niet vergeten om het terug te stoppen...
Hebben jullie kleintjes een knuffel cq tutteldoekje oid waar ze niet zonder kunnen? Ik heb de knuffeldeken met bunnyhoofd geprobeerd maar die is nog zo onhandig in bed, nu ligt ie met de knuffelkonijn die wij al sinds de zwangerschap in bed hadden, hij pakte hem wel gelijk vast maarja dat beesie (van Happy Horse) is bijna net zo lang als hem maar wel smal zeg maar... Oh ja enne HIJ SLAAPT!
Die sokaap van Paul Frank, onafscheidelijk. Had er laast een foto van gepost hoe die dat ding altijd vast heeft... hij sabbelt ook altijd op de oren of de staart
ze kan dr wel zonder, maar ze slaapt boven met haar oranje truttel doekie, en beneden is bumba favoriet. dat jij zomaar zn spaartpot plunderd! (doe ik ook wel eens van jor hoor.. maar stop het altijd keurig terug)