Ahhhh, vandaar!! Ik was net als Kwebbels gisteren ook al hoopvol naar de brievenbus gelopen, maar er zat dus niks in. Misschien vandaag?!!! I hope so [-o< 9 (kan ik ook gaan kijken of ik mooie crea's kan maken in psp) !!! Je moet me nog ff je gegevens pb'en dan kan ik je een vergoeding sturen!! Alvast bedankt he?! Kei aardig van je!
Zo, poe zeg. Ik wou ML ff een pb'tje sturen, maar kan dat niet handiger dan ik nu gedaan heb??? Ik ben nu teruggebladerd naar de laatste post van ML en heb toen onder haar avatar op pb gedrukt, maar voordat ik al die pagina's doorgebladerd had!!!! Geloof dat ik er 30 ofzo door moest!!
uhm...je kent mijn voorgeschiedenis met het CB toch? daar hecht ik niet zoveel waarde aan....sorry Ow vertel....Ik kan ze schieten hier... :x Suus
wat attent bedankt voor de felcitaties van de 10e vermaandag van Senna!!! Ongeloofijk hoe snel het allemaal gaat..kleine man kruipt op knieen is de hele tijd overal aan het klimmen en opstaan..nog 2 maandjes en dan is hij baby af en wordt hij een dreumes!!! xx nina
Dat laatste snap ik helemaal, maar je kan het haar natuurlijk wel zelf af en toe geven. Het zijn samen met rijstewafels en ander fruit de gezondste tussendoortjes, dus als je het zelf wilt doen is er niks mis mee
Zo, mn lijst voor vandaag: - Douche boenen - Slaapkamer soppen - Vaatwasser uitruimen - Vaatwasser inruimen - Was draaien - Was ophangen - Was opvouwen - Was strijken - Esmée haar kamertje schoonmaken Nu ga ik ff verder met de was..
Zo, mn lijst voor vandaag: - Douche boenen - Slaapkamer soppen - Vaatwasser uitruimen - Vaatwasser inruimen - Was draaien - Was ophangen - Was opvouwen - Was strijken - Esmée haar kamertje schoonmaken Zo, opgevangen en opgevouwen...
Ik heb hier een klamboe nog in de aanbieding...cremekleurig,zonder deco's ev ook voor een 1 persoonsbed twee ledikantjes kan ook... Bij interesse...stuur me ff een PB Enne KK...denk je ook aan jezelf? Ik had gisteren ook zón lijst...en afgewerkt..Net een paar uren plat gelegen met m'n rug... Suus