Zo, mn lijst voor vandaag: - Douche boenen - Slaapkamer soppen - Vaatwasser uitruimen - Vaatwasser inruimen - Was draaien - Was ophangen - Was opvouwen - Was strijken - Esmée haar kamertje schoonmaken Extra: - beneden opruimen - computerbureau opruimen - computerbureau schoonmaken
Uhhhh KK, maar je zou toch ff rustig aan doen? Zie alleen maar extra dingen aan je lijstje toegevoegd worden en weer een nieuwe psp crea!
wilde ik eerst ook nemen maar die kan niet in de ligstand en dat vond ik vervelend. zat o. ok heeel rechtop en daar bij komt als ik ermee op vakantie ga (Vliegtuig) vind ik het zonde als hij kapot gaat. Heb net een chico gekocht, net en degelijk ding, veel verkocht, makkelijk in en uit klappen. Ik wilde vooral een buggy zodat ik hem op de fiets mee kan nemen en dan boodschapjes doen oid. verder doe ik ook alles nog met de wandelwagen, is veel beter voor de ruggetjes!!
nope, heb al van meerdere mensen gehoord dat de buggy kapot terug kwam na een avontuurtje in het vrachtruim (en daar moeten ze in)
Tis een aardig lang verhaal...maar het begon al toen Rihanna er net was...ze huilde nogal veel en ik had een vermoeden waar het aan lag, maar het CB zei dat het aan ons lag...we moesten de RRR invoeren en ze was 'gewoon' een huilbaby verder geen hulp niks niet....ik zat er op een gegeven moment helemaal door en toen heb ik het CB gebeld en ik zat huilend aan de tel omdat ik niet meer wist wat ik moest/kon doen nou ze konden mij ook niet helpen.... dus ik ben geen fan van het CB en dat weten ze daar ook heeeeeel erg goed
nou winkel was geen succes weet ook niet wie van de kids chagrijniger is sam ligt al weer in bed iig en die andere 2 zitten er ook niet ver vanaf is kijken wat smarties met ze doen
haha dat zeg ik!! de zapp was ook bij prenatal in de aanbieding maar alleen de donker blauwe en de andere waren dan weer duurder. Onzin dacht ik dus ik naar baby dump en jahoor, alle kleuren in de aanbieding!! uiteindelijk toch niet genomen maar goed!!
volgens mij is dat bijna bij iedereen zo er zijn er bij ons 2 waar ik eventueel een beetje van de tips kan gebruiken maar de andere 4 pffffffffffffffffff
justin kreeg ze niet weg maar vond het wel lekker!! na 20 minuten kwam het rozijntje alsnog uit zijn mond!!