Mees drinkt uit een rietjesbeker van Nuby. De tuitbeker lukte bij hem ook niet zo goed en bovendien (heb ik gelezen) schijnt een rietjesbeker beter te zijn voor het ontwikkelen van de mondmotoriek. Dus misschien ook eens een rietjesbeker proberen?
Ah Senninha, ook 'in da house' hahhaha. En? Opgeschoten met je voorbereidingen voor zondag? Vind het wel jammer hoor dat het niet iets dichterbij is, maar ja. Zo, ik ben net thuis en ga nu ff koken en de boel aan kant ruimen. Tot strakjes!
Op het gegeven moment hebben ze het in ene door. Maar Karsten snapt het ook nog niet. Hij steekt die tuit wel in zijn mond maar zuigen doet hij niet. Hij neemt liever slokjes uit een gewoon glas of beker. Misschien maar beter ook. Vandaag een pakje geprobeerd waar zo'n rietje in zit. Hij vond het wel interessant om met zijn tanden op te bijten maar iets erui krijgen no way.
En jij ook. Heb nog niks gedaan omdat het qua planning niet lukte. Maar als de kids op bed liggen gaan we er weer tegen aan en kijken we of we 6 of 7 kindjes af kunnen krijgen. Eet smakelijk en tot morgen.
Ga ik vandaag niet meer redden. Misschien morgen op Koninginnedag. Is wel een mooi iets eigenlijk. 8)
nou volgens mij heb ik de miskoop van het jaar gemaakt. de buggy is oke maar om hem aan de fiets te bevestigen grrrrrrrrrrrrrrrrr mijn hele fiets vanlt om en dan zit justin er niet eens op!! hoe doen jullie dat of hebben jullie heel wijs dat ding een schop gegeven?