Neu hoezo? Ik snap wel wat je bedoeld .. Het had gezien de vroeggeboorte ook helemaal anders af kunnen lopen.. We zagen daar in de 5 weken dat Kyara en Rebecca er lagen wel 3 kindjes overlijden. Das een stuk van de harde realiteit daar....10% van de kindjes die op de NICU ligt gaat het niet halen... We gaan idd lekker met z'n vieren vieren(hahhahaha hoe staat dat er dan..lol) Komt helemaal goed joh Suus
Zo, Christian is de gehaktballetjes aan het braden en de aardappeltjes aan het opbakken. En ik hoor Esmée hier op zolder lekker tekeer gaan beneden Tot later!
Ik moet vanavond en morgen werken..ik hoop dat het goed gaat.. Echt lekker voelt het niet...pffff Suus
Ik heb net ook bellenblaas ghekocht en May vind het helemaal geweldig. Het is trouwens nu bij de action in de aanbieding, dus ik ga ff een zooitje halen vrijdag voor als ie gaat uitdelen op het kdv. Duurt nog wel 2 maanden maar dan heb ik het alvast Hij vond het in elk geval geweldig
We hebben Leroy vanmorgen naar zijn oma en opa op de camping gebracht. Die zitten aan zee met een vaste plek in callantsoog dus superlekker voor m met dit weer. Morgen brengen we Mayron naar Yar zijn moeder en dan gaan we ff kijken wat we gaan doen. We hebben daarstraks een autostoeltje gehaald van romer een hele mooie, ff kijken of ik een plaatje kan vinden...
Hmmm,dan moet het morgen komen toch..Hier (uithoekje van Nederland) kwamen de bestellingen van de HEMA altijd binnen 2 dagen hier aan. Prenatal en V&D idem dito... Suus
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Heb net de brievenbus leeggehaald en hij zat erbij!!!!!!! Dank je wel!!!!!!!!!!! Manlief gaat het als het goed is vanavond installeren!! Ben benieuwd!! Ik stuur je morgen nog even een pb'tje over de 'vergoeding' goed? NOgmaals bedankt he?!!!
Heee, dat is die die wij ook gaan kopen!! Waar heb jij hem gehaald? Ik wilde hem bij babypark bestellen. Trouwens, je hebt een pb van me. Heb je die al gezien?
Ja want ik heb extra mijn best gedaan om de bestelling voor twaalf uur te doen... Plus, morgen zullen ze wel niet bezorgen en wordt het dan vrijdag pas
Uhhhh, sorry ML, zat te dutten. Had niet gezien dat je me al een pb terug gestuurd had. Heb ik net ook weer naar jou gedaan. Komt goed, stuur je het kaartje morgen meteen toe. Kan je lekker naar Duinrell met de kids!