Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja hoor.....maar die opmerking maakte Pat vorig jaar toen ik vroeg of ik een moederdagkadootje kreeg.......

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Is zeker knap van Mayron!! Hij is echt wel snel met alles heb ik het idee!! =D>

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    jij snapt hem....

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jaaa, filmpje!!!!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij de zeeman hebben ze leuke met glitterpapiertjes tussen de tekeningen door, ze hebben steeds andere, huisdieren is May zijn favoriet. Heb vorige week 1 met een aapje gekocht.
    En zijn maar 89 cent geloof ik...

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Welke???

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve meisjes....

Ik ben er heel kort...dus eigenlijk alleen dit moment!
    Maar ik ben vandaag toch ongi geworden...
    Voelt heel dubbel allemaal....

Maar goed...veel plezier allemaal vandaag en ik zie (de meeste van) jullie...ZONDAG!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Pfff, alweer zo'n rotbericht!! Vreselijk zeg!!!

Ik heb trouwens net voordat manlief en Mees thuiswaren ook Greys Anatomy gekeken (had het opgenomen), pffff kon het ook echt niet drooghouden. Moest echt wel een boel traantjes laten!!!
    Toch verander je als je moeder bent geworden. Denk niet dat dat nu nog de hormonen zijn toch?

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Blij dat het kwartje uiteindelijk gevallen is :) (al is het onderweg volgens mij een rijksdaalder geworden :D).

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Uhhhhhhhhhh, heb gisteren ook een knutselwerkje van Mees gekregen en moet heel eerlijk bekennen dat ik hem dus al wel open heb gemaakt :oops: :rolleyes: :D Ik kon me dus echt niet bedwingen!! :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's fijn!

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Goeie tip, ga ik ook ff kijken. Mees was voorheen vooral voor het knauwen aan en gooien met boekjes ;) maar is sinds een paar dagen ook echt de bladzijden aan het omdraaien en houdt dan hele verhalen in zichzelf, zo lief! :D

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh, die is ook mooi.....die zou ook mooi zijn in het rose of zo voor op haar kamertje op canvas....8).

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die is ook mooi!

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hihi, Mees is naast mij de hele studeerkamer aan het ontdekken. Alle boeken moeten eraan geloven en de kast van het bureau nu ook ;) . Ik ben even aan het wachten tot zijn beddengoed droog is (zit in de droger). Dan zijn bedje opmaken, meneer zijn tandjes poetsen, voorlezen, muziekje aan en hopen dat hij lekker gaat (en blijft!!!! [-o< ) slapen!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tegen die tijd wil je misschien mijn quinny buzz wel overnemen.......Ziet er nog keurig uit (bak -zwart- is inmiddels wel voor 2 kindjes gebruikt ;)) en de wandelwagen -rood- is nu nog in gebruik voor de 2e keer....

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He maar Ramoontje. Heb je ook enig idee waardoor het komt dat Rick steeds naar je toekomt 's nachts. Is hij dan bang alleen of wil hij overdag ook de hele tijd bij je zijn?\

Je had het toen over die straling van die hoogspanningsmast toch? Zou dat er inderdaad mee te maken hebben? Kan dat überhaupt?

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmmm een heel dubbel gevoel dus :( Kan ik me voorstellen. Sterkte meis!

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben toch relatief veel aan het bijlezen :p :)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee hoor... Joost ook niet. Heel af en toe drinkt ie een slokje uit een beker. Maar hij drinkt eigenlijk niks anders dan zijn melk, want hij verslikt zich nog heel veel.....

Deel Deze Pagina