kan me goed voorstellen dat je dat niet vol gaat houden. Ik zat er ook doorheen met justin toen hij zoveel huilde dag en nacht Ons hebben ze toen ook geadviseerd om hem bij iemand te laten logeren zodat je bij kan tanken (hebben we niet gedaan natuurlijk ) maar dat geeft geen oplossing. Zeker niet omdat rick bij opa en oma wel goed slaapt toch? Heb je aan een osteopaat gedacht??
ik lees dat jullie allemaal al bezig zijn met tuitbekers en gewone bekers...ik niet moet dat al? Geef hem wel eens een slokje uit een beker maar nog niet veel. Hij gaat namelijk blazen inplaats van drinken!! Tuitbeker heb ik wel staan van avent maar die gaat veel te snel voor hem. Dan verslikt hij zich alleen maar.
Jep, Rick slaapt bij opa en oma wel goed . Ik heb idd wel aan de osteopaat gedacht, maar weet niet goed of ik daar met 'm heen moet gaan. Zou niet weten wat die voor 'm kan doen. Voor KISS is hij al onder behandeling bij de chiropractor.....
Da's Joost zijn probleem ook, het verslikken. Niks moet en het komt vanzelf hoor. Gewoon af en toe proberen de rest komt echt vanzelf .
osteopaat kijkt naar hele lichaam en chiro alleen naar de probleem gebieden. osteo is ook meer spieren en de hele stand van zijn lichaam. Zou heel goed kunnen helpen hoor, want ze behandelen daar ook echt voor. kijk eens hier: http://www.osteopathie.nl/ miss haal je er wat goede info vanaf
het is wel beter voor de mondontwikkeling voor het praten toch? tja denk er gewon niet aan. Zal het weer eens gaan proberen. Ik heb deze fles met deze speen: (is dat een tuitbeker of moet ik toch iets anders hebben ) http://www.aventstore.eu/db/popup_image.php?pID=5217 http://www.aventstore.eu/db/popup_image.php?pID=5221
Heb m voor may gebroken (rozijntje) binnenste is toch lekkerder en dat krijgen ze moeilijk stuk... Hij vond het lekker
mayron heeft natuurlijk ook tandjes dus miss scheelt dat alhoewel je natuurlijk niet met je tanden kauwt ....
Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik voel me namelijk precies hetzelfde, terwijl ik het met Mees pas 4 maanden heb. Maar op een gegeven moment zit je er gewoon helemaal doorheen en heb je inderdaad het gevoel 'hoe lang ga ik dit nog volhouden zo????'. Daarom ga ik vrijdag even met Mees naar de huisarts. Al die tips van laten huilen enzo werken gewoon niet. Ik voel me daar niet prettig bij, MEes raakt overstuur en hij valt er zeker niet eerder door in slaap. Zucht.... dit zijn dan wel soms de moeilijkere dingen van het moederschap. Ookal zou je ze voor geen goud meer willen missen!!
Pfffffffff Mees wil dus nog steeds niet slapen dus ik moet ermee stoppen hier voor vanavond. Als hij zo rustig is, ga ik ook lekker naar bed. Tot morgen en een hele fijne avond iedereen!!!!!!!!!!!
vervelend dat Mees ook niet wilt slapen. Mag ik vragen hoe hij geboren is? met pomp of gewoon helemaal op eigen kracht? dat kan namelijk problemen geven (zoals bij justin)
fine avond en slaap lekker. Hopelijk komt alles snel goed met Mees z'n slapen en dus ook met jouw slapen!!
Volgens mij gaan ze dat wel verplichten. Tenminste, dat heb ik ergens gehoord in de wandelgangen. Wij hebben ook allemaal id (behalve Yaron) maar moet dus wel voor allemaal paspoorten gaan regelen ivm israel...
Wij hebben hem bij halfords gehaald voor 239 euro. Alleen hadden we een kortingskaart dus hebben we hem voor 190, echt beter...
Ik zal morgenochtend een filmpje maken want om 11 uur gaan we weg... Dan ff kijken of ik m nog gauw kan posten