Dat is inderdaad een tuitbeker, je hebt ook nog met een andere tuit die zijn wat harder maar deze is prima om mee te beginnen. Is ook nog de enige die Julian wil. Wat je ook zou kunnen doen is een beker van nuby, die hebben wij hier ook nog erbij. Die 'tuit' is nog zachter en is meer een tussenfase tussen de fles en de tuitbeker. Zal eens kijken of ik iets op internet kan vinden ervan.
Jah weet ik dus niet meer maar zag het flesje staan in de etalage en het flesje vond ik er al erg zonnig en vrolijk uitzien Maar ik ga m toch ruiken dus j hoort vrijdag van me welke het is en hoe die ruikt.
http://www.nuby.platformtwo.com/index.p ... 43&lang=nl dit is de site van nuby en dan het onderdeel bekers en dan de bovenste. Je kan ze ook nog iets beter bekijken onder onderdelen.
Haha jah denk het wel. Jammer dat je het niet kan zien zondag Zou jij me trouwens je adres even kunnen pb'en?
het zijn de gaatjes die te groot zijn ofzo, weet niet zo goed, hij verslikt zich gewoon en hij vind die tuit niet lekker volgens mij
May drinkt wel uit een tuitbeker maar hij vind het maar niets. Als hij een broodje eet of tussendoor geef ik m altijd lepeltjes met drinken dan neemt ie het wel gek kind.
Nee toen had ie nog geen tandjes maar dan eeeh... verspreid de smaak zich makkelijker in de mond om het maar even truttig te verwoorden Die buitenkant is niks aan, net of je plastic in je mond hebt Dus ik breek m doormidden...
Ik heb er 1 gekocht bij de etos en laatst 1 voor bij mijn schoonouders bij de babyplanet. Denk dat de kruidvat enzo ze ook wel gewoon verkoopt.
ook al een gek kind!!! hahaha hier ook een gek kind maar drinken van een lepeltje doet hij niet hoor!!!
hahaha truttig maar duidelijk justin had een stukje krentebol en toen bleef dat rozijntje net zoalng in zijn mond zitten tot het broodje op was en toen viel het uit zijn mond, fijn gekauwd en slap en viezig!!
Ik ga nog eens op m'n gemak kijken....misschien dat we dat dan toch nog maar eens moeten proberen. Thanks .