tja, ik ben ook geen expert natuurlijk, omdat ik het nu heb meegemaakt. Maar er kan toch iets fout zijn in zijn nekje wat ook pas na verloop van tijd tevoorschijn kan komen. Dat staat volgens mij ook op de site. Dat mensen meestal te laat komen en dat ze dan het probleem zelf moeilijk of niet kunnen oplossen, en alleen de symptomen nu kunnen behandelen. Ben er ook via het forum achter gekomen hoor!! Wat bloem ook al zegt, het is raar dat hij bij opa en oma wel goed slaapt. gebruikt hij een kussen (rhuis en bij oma)? miss ligt het daar aan?
Ga je me wat leuks sturen . Ik ben altijd vóór post (behalve als het zo'n blauwe envelop is en ik moet betalen )
miss sil heb ik idd nog nooit gezien, jes wel maar ook al heel lang niet. We zullen wel zien he!! hoe meer mensen, en kids natuurlijk, hoe meer vreugd!!
shopaholic ik had de boeken gelzen en de film is net zo leuk! maar je moet wel van winkelen houden natuurlijk
oh!! hahaha je vond hem dus NIET leuk??!!! [/quote] Neh... hoog irritatiegehalte... Vond ik dan he... Ben nu eee... ff kijken...the uninvited aan het downloaden... 13 in een dozijnthriller waarschijnlijk, maar u never know.. Had laatst lake placid gekeken en die was verrassend goed, zat echt op het puntje van mijn eeeh... bed
Vervelend hoor, ik heb er geen ervaring mee met Mi en Lee dus zou het echt niet weten. Je bent wel al lang aan het aankloten hoor, slaapt ie overdag nog?
Had ik julian leren zwaaien heeft roeland hem geleerd om gewoon 1 vinger op te steken, wel zijn wijsvinger gelukkig , dus als hij nu hoi zegt steekt hij 1 vinger de lucht in