Maar het is toch lief! (en ik kan me voorstellen dat jullie het zo langzamerhand ook wel beu zijn om iedere keer mijn nachtelijke problemen met Rick aan te moeten horen)
Is ie niet oververmoeid dan? Jah ik zeg maar wat hoor, weet het ook niet Krijgt ie overdag teveel prikkels of misschien te weinig, het lijkt me wel een ventje wat heel wat in zijn mars heeft en behoorlijk ondeugend is als ik dat zo hoor misshcien op een sport doen dat ie daar zijn ei kwijt kan, al is het maar 1x per week (kindergym ofzow) Of m warme melk geven en zeggen dat ie daar hele mooie dromen van krijgt als ie in zijn bedje blijft liggen
Nou ik twijfel dus ook heel sterk.....kan mijn twijfel alleen voor mezelf niet goed verklaren. We lopen immers ook met de jongens bij een chiropractor (en daar zijn ook niet veel doktoren voor )
Haha jah mannen die willen hun aandeel er ook in hebben zucht... Yar denkt trouwens dat iedereen hem, mocht ie zondag wel meekomen, hem een beetje scheef aankijkt... zucht... Ik zeg nah ze weten ook hoe onwijs lief je nu voor me bent, maar ik snap het wel van hem... Maar hij wilt vast niet dat ik dit zeg
Uhhhh, ja maar voor maar heel weinig hoor. Als het helpt maakt dat natuurlijk niets uit, maar het is wel even iets om rekening mee te houden. Een consult kostte bij ons toen 80 euro en daarvan kregen we 30 euro vergoed, dus het kostte ons zelf 50 euro per keer.
tja, hier ging het super. ik ben gegaan omdat justin alleen maar huilde en dan ga je vanalles proberen hoor. Het gaat heel rustig, niet als fysio, chiro of manueel therapie. ze ging heel zacht met hem om. maar ieder zijn mening!!
Ben het niet beu hoor zou alleen graag anders horen want dat betekend dat jij en rick lekker hebben geslapen!
Wij hebben gistern Valkyrie gekeken, was wel een goede film. En laatst 'no country for old men' was ook spannend, maar wel een raar einde.
Pffff... je hebt een heftige bevalling achter de rug en Mees dus ook Hij heeft dus wel kracht dat kleine ventje van je als ik dat zo lees...
Dan denk ik dat je hem maar een keer overdag wakker moet houden. S'nachts niet slapen dan overdag ook niet. Volgens mij is hij zijn ritme kwijt want overdag slaapt hij wat hij snachts niet slaapt.
absoluut niet, daar is dit forum uitermate geschikt voor toch? Klaag maar lekker van je af, beter als het opkroppen...
oh meid!! dat was niet mijn beodeling hoor!! en dan dacht ik dat ik een zware bevalling had!!! pfffffff tja als je er al bent geweest dan zal het idd niet meer helpen. Het heeft toen wel geholpen??
Hij slaapt niet beter als ie de hele ochtend naar de psz is geweest, of bijv. de hele middag met papa op de hondenclub in de buitenlucht heeft rondgesjouwd.....