oh wow nu al weer op je paard gezeten! ik durf het eerlijk gezegd nog niet. bij mij waren een aantal inwendige hechtingen gaan irriteren en vorige week is er een deel uitgehaald. bij de rest konden ze helaas niet bij dus het voelt nog steeds niet geweldig. ben bang dat ik het met paardrijden erger maak...
Veraatje/Kwebbels ik zie dat jullie al helemaal ingelicht zijn door Niesje over regeldagen...vervelend maar het is na een dag of 2 meestal wel over. Veraatje: als jij snel een tweede wilt hoop ik dat je weer ongesteld wordt tijdens de BV. Bij mij duurde dat een nl. een maand of 7. Maar ik was nu wel supersnel weer zwanger (na 2 x ongesteld geweest te zijn). Moet zeggen dat ik dit leeftijdsverschil ook wel prima vindt, minder lijkt me erg zwaar.... Hier een mannetje dat na 2 maanden lekker in 50/56 past. Maar ja begon ook in 44 natuurlijk... Zwangerschapskleding: heb ik teruggegeven aan vriendinnen van wie ik het geleend had Ramoontje: feli met je grote kleine man! hier gisteren voor het eerst plassen op het potje! ook de hemel in geprezen natuurlijk... Lee: heftig, hoop dat je snel van je galstenen af bent. soms vergruizen ze die toch? Hier vanmiddag weer lekker gewerkt. was alleen zo duf om mijn kolf te vergeten Dus toen ik thuis was (gelukkig niet al te laat) snel gekolfd. Voor het eerst dubbelzijdig gekolfd, dat was nog wel even toveren zeg....Maar 200 cc in nog geen 10 minuten. Als dit straks ook zo gaat als ik weer werk ben ik echt blij....
ooohhh ze zijn ook altijd zo ongelofelijk onvriendelijk in de super..! zitten daar echt een paar dozen achter de kassa... en je moet ook altijd de houdbaarheidsdatum checken! ook niet mijn favo winkel dus. maja is dichtbij he....
Memoiikke: nee nog geen paard gereden. Voel me wel goed maar moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet trek denk ik (opzadelen etc. Tegen de tijd dat ik klaar ben ben ik al kapot denk ik ) Wil over week of 2 wel gaan proberen, kijk er wel naar uit! Duikster: Wow 200 cc in 10 minuten Ik had gister uit 1 borst 120cc (maar was wel 7u geleden dat er uit borst was gedronken / gekolfd) en daar stond ik al van te kijken. Kleine is nu aan het huilen, bijna etenstijd. Vanacht kwam hij pas om de 4u, dus maar 2x vanacht. Was best blij [/quote]
ja daar heb ik ook weleens van gehoord, maar weet dus nog niet hoe ze het kunnen verhelpen. woensdag hoor ik hopelijk meer van de ha. wat heb jij voor kolf? ik heb nu een enkele, medela swing. moet zeggen een fijne kolf, maar ik vind het wel lang duren als ik beide borsten na elkaar moet doen. weet niet of ik dat volhoud 2 a 3 keer per dag tijdens mijn werk straks. twijfel dus of ik toch geen dubbele moet aanschaffen.
Tja, dat had ik ook al begrepen. We zullen zien, ik wil toch wel zo lang mogelijk bv geven, zeker tot ik weer aan het werk ga. Wat fijn dat je weer lekker hebt gewerkt. Ik moet er eerlijk gezegd zelf nog niet aan denken. Heb je een kolf gehuurd of eentje gekocht?
Ik ben wel geen duikster maar reageer toch Ik heb een Ameda Lactaline, niet duur, wel goed. Besteld bij www.vosmedisch.nl Die hebben/hadden? als optie om hem eerst te huren en als je dan alsnog besloot om te kopen dan werd de huurprijs verrekend met de koopprijs ofzoiets. Enne dubbelzijdig werkt echt super. Je krijgt ook veel makkelijker een toeschietreflex. Ik had bij Damian ook nooit verwacht het kolven vol tehouden op het werk maar met de dubbele kolf was ik in 10 minuten klaar.
Pfff, dames, jullie hebben wel weer wat afgekwekt en elke keer als het gelukt is 1 blz bij te lezen zijn er 2 bijgekomen. Ik zit nu op 109, weet niet of ik de rest ook nog ga lezen hoor, hihi. Mijn man wil ook nog aandacht Hier een goede nacht gehad rond 22.15 uur laatste voeding en om 5 uur kwam hij weer . Vandaag deed ik het even weer zonder kolven maar dan lijkt het altijd net of hij te weinig krijgt want ik heb hem dan wel een uur aan de boob en nog is hij onrustig. Met het afkolven en het in een flesje geven is dus beter. Maar goed, weet niet hoe lang ik het volhoudt, want ik wordt gek van dat gesteriliseer ed. Ook wel raar eigenlijk zoveel steriliseren, doe ik ook niet met mijn tepels auch Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is
Kom ik weer aan met mijn bv linkjes Maar goed hier staan meerdere artikelen over bv en vruchtbaarheid. http://www.borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/
Je was me te snel af, maar hij staat er nu wel bij. En ik ben niet van de bv maffia hoor 8) , maar met Damian veel problemen gehad dus ben erg ingelezen op het onderwerp.
Maar dat is juist fijn, zo hebben we veel aan je! Ik heb het ook al eens over Duikster gezegd, maar jij hebt net als haar (in mijn ogen) veel kennis over bv in huis en dat vind ik best handig!
O jah voor ik het vergeet. Worden jullie s'nachts niet wakker van borsten die op ontploffen staan? Doordat Wessel nu steeds langer doorslaapt, zit ik dus met dit probleem, waardoor ik alsnog wakker wordt.