Dat is toch lang niet eerlijk met dat stomme spel??? Niks valt in het hoge noorden Na jah, wij doen toch niet mee, maar het is wel frustrerend...
Geeft niks hoor kijk er wel een keer naar.[/quote] hou maar op over eye candy! Wat lgnmglnag;oiagh;bh;aegi filter is dat!
De kat heeft in de badkamer gepist! Hoe vies is dat en het stiiiiiiinkt heb het vanmiddag al schoongemaakt maar het ruikt nog steeds!!!
oh sorry .....ik had het ook met justin en had je gewaarschuwd weet je nog?? maar misschien is dit dan een goed punt: de laatste dagen gaat het weer goed!! sttt niet verder vertellen want dan zal je altijd zien dat het vancht weer mis is!!
Meiden. Ik ga er nu echt van tussen, want tja, het zal vannacht wel weer minder worden. Iedereen een hele fijne avond en nacht nog en voor alle mama's met moeilijk slapende kindjes (en vooral voor Ramoontje) hopelijke en nacht met lekker wat goede slaapuurtjes!!! Tot morgen!!! Een digitale knuffel van mij
In ieder geval niet schoonmaken met allesreiniger enzo want dan versterk je de geur vreemd genoeg alleen maar. Wat wel kan helpen is schoonmaken met chloor/bleekmiddel.
nee hoor als je lid bent doe je mee! Klopt nooit wat van van die mailings van ze, niet zo gek dat sommige mensen zoveel loten hebben als ze altijd maar denken dat ze een extra lot moeten kopen voor die hoofdprijs.[/quote] hmmmm dan is het helamaal zuur!!!! oh ik ga er een de fles geven!!! tot zo!!!
Hmmmm, jammer ik ga de 400 missen en dus niet openen ben ik bang.... hihi. Ben benieuwd wie ermee vandoor gaat!
Is niet gek en ook niet stom....klinkt ook wel herkenbaar. En vooral ook omdat jullie eigenlijk nog niet bewust bezig waren weer zwanger te worden. Het zal nog wel wennen.......
Hier was het met een redelijke nacht zo'n 3 keer en met een boutnacht elk uur en net wanneer je dacht: ik trek het niet meer dan sliep hij weer twee dagen goed.
Dat komt vanzelf wel goed, hij krijgt een leuk speelmaatje en kan je helpen, ook leuk ik kan uit ervaring zeggen (want 3 kinderen) ik hou van ze allemaal evenveel en je groeit er vanzelf in...