Goed hoor!! Al helemaal zelf lopen met de loopkar!! Succes straks met het shoppen naar een fiets voor Leroy!!
hier voor mika een goede nacht, maar voor mama minder, heb weer zo slecht geslapen, ben nu ook weer doodop. straks als mika in bed ligt even lekker in een warm bad en dan even de ogen dicht denk ik. vanmiddag naar een vriendin waar leon nu wat tegels aant leggen is. gaan er vanmiddag ook bbq-en. senn, als het zondag geen fijn weer wordt hoe doe je het dan? heb je partytenten ofzo?
Balen van je slechte nacht joh!! Hoop dat je je straks weer wat beter voelt. Helaas heb ik ook een slechte nacht gehad. Mees werd om 00.00 uur weer huilend wakker en manlief heeft hem toen mee naar onze slaapkamer genomen ipv hem op zijn eigen kamer te troosten. Tja, toen kon hij natuurlijk niet terug naar zijn eigen kamer dus Mees heeft vanaf 00.00 uur bij ons gelegen. Maar hij was kei onrustig en aan het draaien en woelen dus ik heb helaas bijna geen oog dicht gedaan Tja, nou ik eenmaal op ben gaat het wel weer maar hoop toch echt op een betere nacht voor vannacht! Vandaag dus ook voor ons een lekker rustig dagje voor de boeg. Lekker rondom huis dus hoop dat het zonnetje lekker doorkomt (begint er hier al wel op te lijken! )
Goedemorgen allemaal Hoe is het hier? Indi had wel een lekkere nacht, van 19 tot 7 dus erg netjes. Beetje naar nieuws; Mijn opa is overleden Vanochtend vroeg in zijn slaap. Hij ging al slecht want hij lag door een hersenbloeding vorige week in het ziekenhuis.. GElukkig heeft hij geen pijn gehad door morfine. Ook wel weer goed nieuws want ik heb mijn toets gehaald.. Nou ik ga manlief eens uit bed halen want ik wil een beetje bijtijds weg! Toedeloe
En Kwebbels, ook gefeliciteerd met je toets! Maar kan me voorstellen als je dat op dit moment ff minder belangrijk vindt.
he meis wat een naar nieuws, heel veel sterkte voor jullie allemaal! en wat goed dat je je toetst gehaald hebt! proficiat!
Jeetje wat kan hij dat al goed. Ik wou dat Karsten eens wat mer ging doen. Denk dat we zondag grote verschillen zien.