ik ook hoor, ze doet maar, ze stopt er vanzelf wel een keer mee als ze doorkrijgt dat het totaal geen nut heeft
ga nu maar weer even wat eten, voordat mika zich weer meld. heb net nog wat gestreken, maar toen was het water in de strijkijzer op en dacht, nou heb nu de helft van de was gedaan nu mag ik wel even pauze houden , dus zometeen een lekker cappucinootje erbij en een boterhammetje en dan kan ik er weer tegenaan
hoop je , was jij dat met je schoonmoeder die op het kontje klopt ipv op de rug met boeren? heb snel zoiets gelezen maar is toch logisch dat je op het ruggetje klopt of niet dan
neej.. dat was ik niet.. weet zo ook niet meer wie het wel was.. ik klop zelf bij novalie ook altijd op dr kontje vind ik handiger dan op de rug, maar volgens mij maakt het niks uit waar je klopt
klop altijd op het ruggetje, maar goed. ben bang dat als ik op zijn kontje klop dat het aan de verkeerde kant eruit komt
ik juist dat als ik op haar rug klop, ik "tehard" klop en ze moet spugen, bij de billen zit er nog een pamper tussen haha