op 1 september is 'ie op de psz begonnen en de problemen zijn eind september begonnen... Maar ja, op de dagen dat ie er niet heen gaat, gaat het 's nachts niet veel beter. En ook in de vakanties niet .
Gecondoleerd met het verlies van je opa. Veel sterkte voor jou en je familie! Fijn dat je je toest gehaald hebt!
Hè bah wat een vervelend nieuws zeg, gecondoleerd. Maar natuurlijk ook wel een beetje gefeliciteerd met het halen van je toets.
Zo ik ben weer bij.....nu eens kijken of ik ergens nog partytafels kan scoren voor zondag . Normaal lenen we ze altijd, maar die mensen van wie we ze lenen zijn niet thuis deze week....en ik heb vergeten het eerder te vragen . Gamma heeft ze in de aanbieding zag ik, zo maar eens kijken of dat wat is. En anders de Aldi zaterdag, maar dan moet ik weer een eind rijden . Tot later, en voor diegenen die lekker van Koninginnedag gaan genieten: veel plezier vandaag!
Dan klopt het dus inderdaad met wat ik schrijf tussen 2 en 4 jaar. Maar dan is Indi ook nog eens een meid, dus die zou wat langzamer dan Rick kunnen gaan.
Ziet er inderdaad erg stoer uit ML. Merel kan los tegen mijn been op staan sinds kort , daar had ik zondag ofzo een foto van geplaatst.