[quote="Senninha]Ik zou niet eens gefilmd hebben maar zou gelijk zijn gaan helpen. [/quote] Jah..dat zou ok mijn intentie geweest zijn...Misschien weet de direkte familie het niet eens..Het is journalistiek werk....hun baan..maar meteen op de site zetten.. Stel de familie ziet eerst de foto's op rtl.nl....en bedankt... Suus
Jeetje wat een dag Eerst het nieuws van mijn opa, dan weer zo´n malloot die dit doet. Wie doet nou zoiets?! Echt onbegrijpelijk gewoon! Ik kan er niet bij met mijn hoofd
Ik zou het zo ook niet te weten willen komen. Vind het trouwens leuk dat je iedere dag een ander onderschrift hebt.
Iedereen een beetje toch? En volgens mij hebben we best een hoop alles bij elkaar. Ik ben alleen nog op zoek naar een grote soeppan. Ik heb er wel een maar die vind ik te klein voor zoveel mensen.
Anders ga je morgen een lekker stukje fietsen. Het schijnt morgen lekker weer te worden. Eigenlijk zouden we het weer van morgen zondag moeten hebben.
Weet je al wanneer de uitvaart is? Ik wil anders wel op Indi passen als het op een dag is dat ik niet werk.