Ze wil er wel steeds zelf op klimmen, maar lukt nog niet, dus ik help haar ff.. Ze probeerde er vanmiddag wel achter te lopen. Kwam een paar stapjes vooruit en toen gleed ze weg
hoi hoii wat een vreselijk drama vandaag in apeldoorn er is zo om half acht weer een persconferentie dus die straks maar eens kijken! hoe is het verder hier?? hier alles goed! hoop dat we zondag een beetje het weer hebben dat we vandaag hadden was wel lekker!
Leuke foto van Esmée KK. En een mooi buikje heb je al hoor! Is hij net zo groot als bij Esmée of heb je geen vergelijkende foto's?
Ohhhhhhhhhhh, heb hem gemist!!!!!!!!!! Dat was je feestje........... Nog GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jah, man was ontslagen en zou zijn huis uitgezet zijn. Het was ook een man die zijn kinderen niet meer mocht zien volgens de verhalen wat ik heb gelezen op internet. Zijn naam circuleert uiteraard al op internet...
Oh ja? Bij NOG?? Mijn zwager zit in het laatste jaar van zijn opleiding daar en werkt normaal gesproken in Winterswijk/Doetinchem, maar vandaag moest iedereen in Apeldoorn zijn. Hij stond in de erehaag. Manlief heeft hem gesms't en via mijn schoonmoeder hoorden we dat hij ernaast stond en ook gewonden heeft verzorgd enzo!! We zijn echt helemaal van slag!!! Dit is echt zo niet te bevatten. En dan nog iets vreselijks (dit svp ook niet quoten) ivm mijn anonimiteit, maar de dader woonde in Huissen (mijn woonplaats zeg maar) vind dit zo erg allemaal!!!
Uhhh, ohhh, dat had ik dus in het klein gepost ivm mijn anonimiteit, maar ja..... er zal wel niemand meelezen. Vreselijk he?!! Vind het nu nog onwezenlijker. En ook doordat mijn zwager er vandaag zo nauw bij betrokken was. Wat een zwarte dag in de geschiedenis van Nederland zeg. Wat bezielt zo iemand?!!!!