Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    mika kroop bijna! hij zit op zn knieen maar komt helaas niet vooruit :p

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

ja dat gaat erg snel ja haha, hoe is het nog met jou? hoe voel je je verder?

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo meteen moet ik met Maarit naar het CB voor de laatste keer.
    Heb haar net al uitgelegd dat ze een prik krijgt en daar was ze niet happy mee. :)
    Maar het feit dat we daarna de tompoezen van gisteren gaan opeten maakte het weer helemaal goed.

Vandaag is het ook 15 jaar geleden dat mijn grote held Ayrton Senna op het circuit van Imola in Italië om het leven kwam tijdens de F1 race.
    Heel raar maar het staat nog in mijn geheugen alsof het gisteren gebeurt was. :cry:
    Gelukkig heb ik ooit aan zijn graf in Brazilië mogen staan en dat was heel bijzonder.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik voel me prima, (nog) nergens last van gelukkig.

Wat goed van Mika dat hij wil kruipen! Hier word een soort van getijgerd, hij gebruikt zijn armen om vooruit te komen maar word er wel steeds sneller in. Wilde gisteren zijn schoentjes aan doen en meneer ziet iets, draait zich om en 'tijgerd' zich zo naar de andere kant van de tafel en een lol dat hij erin heeft :) :) :)

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen!
    Hier een lekkere nacht. We zijn lekker vroeg ons bed in gegaan (22 uur) en vanmorgen om een uur of 7 werd Indi wakker. Manlief is eruit gegaan en heeft haar pap gegeven. :p
    Vandaag even naar de ikea het rolgordijn terug brengen en dan naar de babydump voor een nieuwe buggy.

Over die zitzak: Als je alle streepjescodes van olvarit en bambix producten bewaart en die op spaarkaarten plakt (je moet er wel echt veel hebben. 20 streepjescodes op 1 kaart is 5 euro korting) dan kan je met korting producten kopen. Zo hebben ze dus ook een zitzak voor kinderen waar je 35 euro korting op kan sparen (ik geloof dat de zitzak dan maar 30 euro is). Ook een poppenwagentje, zilver bestek met naam erop, tassen met naam erop etc..

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow jah dat heb ik ook live gezien, damnz 15 jaar geleden alweer, Michelle was toen een baby...

Succes vandaag met de prik...

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :) wat goed!

volgens mij voel ik mijn eisprong nu kan dat? heb een zeurende pijn in mijn buik beetje ongi achtig terwijl ik volgende week nog de pil moet en dan weer ongi moet worden

8. Susi van harte gefeliciteerd met eerste verjaardag van je meisjes :)
    Maak er een hele mooie dag van :)

9. bij Esmée was ik op deze foto 15,5 week en de foto van gister was 16,5 week...

10. Sorry meis...

11. Wat k* dag gister :(
    Welke idioot haalt zo iets in zijn hoofd. Ik heb echt zitten huilen.
    En ik was echt heel boos op de pers gister, we hadden radio 1 aan in de auto en ik hoorde alleen maar verslaggevers die tussen de slachtoffers doorliepen: oh ik zie hier 1 met een hoofdwond oh en deze zit onder het bloed, ik kijk nog even verder.
    Ik heb zitten vloeken en tieren op die mensen in de auto! Je gaat ze toch helpen? Of ben ik nu gek!? :evil:

Mischien ligt het aan mij, maar ik heb 13 mei 2000 nog vers in mijn geheugen staan. Ook na bijna 9 jaar :(

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    mika ligt lekker in bed, nu even me -time, heb gister tegen manlief gezegd dat ik vandaag niet veel zou doen, en dat ga ik ook echt niet doen

13. Heel af en toe, maar pas mn gewone broeken nog steeds lekker

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja ik had ook moeite om het droog te houden hoor.
    ja sommige denken waarschijnlijk dat ze alles moeten omschrijven wat ze zien ipv te helpen

15. lief!

16. Ow?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    de dader is ook overleden schrijven ze

18. wat een schatje zeg..

19. monkeylove

Jah de vuurwerkramp. Heb jij daar iets van gevoeld? Bij mijn oma vloog in ene de brievenbus eruit, mijn tante en oom weet ik eigenlijk niet.

20. monkeylove

Jaaaah die lul is overleden

Share This Page