Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ga zo even naar de haagse markt :D
    Ff rondstruinen...

2. :D :D

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    SUSI, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 1E VERJAARDAG VAN JE MEIDEN!!!
    MAAK ER EEN GROOT FEEST VAN :D

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ha meiden, ik ben ook weer in het land der levenden. WAt een rotdag gisteren zeg! Heb niet meer bijgelezen op het forum (sorry) maar bedankt nog voor jullie lieve wensen gisteren!
    Vannacht heb ik gelukkig redelijk goed kunnen slapen. Meesje heeft goed rekening gehouden met papa en mama ;) . Ik ben 3 x naar hem toegeweest maar kon hem steeds in zijn eigen bedje terugleggen en uiteindelijk heb ik hem vanochtend om 05.15 bij ons in bed gelegd.
    Vanochtend bij de dokter was alles waar ik voor kwam goed. Schone oren en schone longen! :thumup: De HA zei ook dat zijn slaapritme door die griep in december verstoord was en dat hij daardoor nu meer wakker werd snachts en gewend was getroost te worden waardoor hij dus gaat huilen als we niet komen. Tja, ook zij zei dat het een fase is en weer overgaat, dus daar gaan we dan maar voor. Ze hoorde trouwens wel een 'muzikaal ruisje' op zijn hartje, maar dat heeft schijnbaar niks met het hart te maken alleen met de bloedsomloop en kan geen kwaad, daar groeit hij overheen. Moet over een maand nog wel ff nog een keer laten checken maar ze verzekerde me dat ik me er geen zorgen om hoefde te maken omdat hij kerngezond is en verder geen klachten heeft ofzo.

Ben wel vergeten te vragen van de chiropracter voor Mees en van de floradix voor mezelf, maar we kijken eerst maar ff hoe het nu loopt.

Hier verder nog bijzondere dingen gisteravond? Heb ik nog wat gemist?

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    o ohw, er is er eentje wakker, die is zich wakker geschrokken, hopelijk gaat ie nog even slapen

6. Jeetje zeg.. Wel apart dat je nog aan zijn graf hebt mogen staan.. Sterkte met Maarit

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    En............ ook van mij.................

Suus,

GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN JE 2 MOOIE MEIDEN!!! GENIET VAN DE DAG EN MAAK ER MAAR EEN MOOI EN HEEL SPECIAAL FEESTJE VAN :D !!
    Trouwens, volgens mij schreef je van de week dat jullie het vandaag met jullie eigen gezinnetje vierden en pas morgen met familie en vrienden en dat jullie vandaag naar het ziekenhuis gingen met de meiden om een soort van afsluiting te vinden. Heel veel sterkte daarmee vanmiddag!!!! Zal best even heel moeilijk zijn.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    gelukkig maar dat alles goed is met mees.

kende je trouwens die man? hij moet nu overleden zijn zeggen ze

9. Ja, ik las het :evil:

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nee, gelukkig niet zeg!!!!!! Vind het trouwens jammer dat hij overleden is, want hoe moeten ze nu zijn motieven achterhalen???

11. Ja, de vuurwerkramp.. Wij waren hier bij een grote plas om te zwemmen en zagen in een keer zwarte lucht onze kant opkomen. We dachten dat het slecht weer werd en zijn naar huis gegaan. Achteraf gezien was het de rook...

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja ik vind het ook jammer, hoop dat ie daarboven door zijn slachtoffers veel te lijden heeft

13. Zo, goedemorgen...

Hier gisteravond weer een boutavond gehad :(
    Esmée sliep na veel huilen pas om half 10 weer.. Ze is bij mij op de buik in slaap gevallen. Rond 9 uur kwam er troep uit d'r oortjes, dus ik hoop dat het een lichte ooronsteking is geweest en dat de druk nu weg is...
    Vannacht is ze 2 keer wakker geweest, waarvan we er 1 keer uit zijn geweest. Dat was om half 5. Flesje erin en mevr. heeft geslapen tot kwart voor 9.
    Ze ligt nu ook op bed, maar slapen :rolleyes:

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hij heeft na klap gezegd tegen de politie dat het op de koninklijke familie gericht was.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    agossie, hoop ook voor haar dat het nu minder is allemaal.
    hele dikke knuf voor jou en voor esmée

16. Ik was met mijn toenmalig vriendje in de stad, wij voelden een schokgolf en bij mijn ex is het raam eruit gevlogen. We hebben wel de straat van mijn broertje in brand zien staan (echt vreselijk, leek wel een oorlogsgebied) en mijn broertjes konden we niet bereiken die dag. Die bleken achteraf of de recreatieplas te zijn omdat het zulk mooi weer was, gelukkig maar...want van zijn huis was niks over behalve de vloer op de begane grond. enige wat hij nog had was de zwembroek en het kapotte shirt dat hij aan had.
    Verder moet ik zeggen dat die dag een waas is, wat ik me nog wel herinner was dat echt overal mobieltjes afgingen en het geluid van de sirenes die maar bleven komen.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nou mika is dus wakker, ga even brood uithalen en mika uit bed halen

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hmm of toch maar niet, hoor niets meer boven

19. Zo, na een poepbroek heb ik Esmée toch maar weer ff op bed gelegd en het lijkt stil... stttt...

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    oh nu weer wel ;) nou ben er echt vandoor, denk niet meer tot vanmiddag. leon is optijd klaar met werken dus die is vanmiddag thuis. en moet om kwart voor 4 gaan werken.

groetjes

Share This Page