Jah heftig was dat die vuurwerkramp, heb veel familie in enschede wonen maar gelukkig niet heel dichtbij de rampplek... Maar idd, de beelden die ik toen zag waren echt oorlogsgebiedbeelden. Mijn moeder heeft wel veel boeken over de ramp.
Susi, Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Kyara en Rebecca! Probeer er ondanks alles met zn viertjes een leuke dag van te maken!
Lieve Suus, Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleine grote meisjes! Wat gaat de tijd snel hè . Geniet er van vandaag en maak er maar een super mooie dag van! Veel plezier maar ook veel sterkte op de NICU vandaag! Liefs, Ramona, Rick & Joost
En het was ook geen goed idee om het op te drinken, want ik heb echt zo'n duf gevoel in mijn hoofd . Het feit dat ik er tussen kwart voor 5 en 6 uur 4x uit ben geweest voor Rick speelt daar natuurlijk ook een rol bij....en weet je wat het ergste is....Pat heeft 'm om 6 uur teruggelegd en wat denk je....meneer heeft geslapen tot half negen
FIjn dat alles oké was bij de HA. En dat 'ruisje' komt heel veel voor bij jongetjes en daar groeien ze idd overheen . Dus idd niet druk over maken!
Zo, nu ga ik het FisherPrice huisje maar eens van boven halen en kijken of ik 1 onderdeel weer aan de praat krijg en het dan weer in elkaar zetten. Kijken wat Joost er van vindt..... (is wel een groot ding en we hebben nog geen 'troep' genoeg in de tuinkamer, maar goed ).
Misschien toch een keer Pat 's nachts laten gaan. Ik merk ook dat als Christian Esmée 's nachts teruglegt, dat ze het van hem dan direct pikt. Bij mij huilt ze altijd nog ff 3-5 minuutjes...
Doe ik wel vaker hoor, maar ja ik ben dan toch ook al wakker . Maar het werkt ook lang niet altijd zo 'goed' als vanochtend hoor.... Merk trouwens dat hij ook wel heel erg....hoe zeg je dat....contact zoekt zo overdag. Continu is het "mama".... Zelfs Pat zei het gister, toen ik even naar de Sligro was, hij kan heel goed alleen spelen, maar ook dan zoekt hij voortdurend waar je bent en of je wel reageert.... Zou het dan toch een vorm van verlatingsangst zijn????
Dat lijkt er inderdaad wel op ja... Maar op de leeftijd van 2 of 3 jaar kan het kind: * weigeren te gaan slapen, * weigeren in te slapen * s nachts frequent wakker worden We spreken hier van pseudo-slapeloosheid: vaak wil het kind enkel worden gerustgesteld. Op dat ogenblik heeft het kind een beertje, een pop of iets anders nodig om in te slapen. Het inslaapritueel beschouwen volwassenen vaak als een gril van het kind. Nochtans is dat ritueel essentieel voor het kind, maar het mag niet te lang duren.
Kinderen tussen de twee en de drie jaar proberen hun eigen wil uit. Ze kunnen zich dan ook gaan verzetten tegen het naar bed gaan. Op deze leeftijd kunnen ze ook bang zijn om alleen in hun bed te liggen. Ze zien in hun fantasie 'enge dingen' en denken dat die dingen echt bestaan. * Tips: o als kinderen huilend wakker worden is even troosten en geruststellen voldoende o zeg aan het eind van het bedritueel niet 'en ga nu maar lekker slapen', want dat biedt kinderen de gelegenheid om nee te zeggen o jaag 'enge dingen' de kamer uit, zeg niet dat ze echt niet bestaan
Pffff, ik kan wel janken vandaag zeg Wessel is weer zo huilerig, niks is goed. Pak je hem op is hij vrolijk, leg je hem bed is alles ook nog goed. Maar dan draait hij op zijn buik en begint te huilen. Heb hem ook al een tijdje laten janken, maar op een gegeven moment was hij zo over zijn toeren dat ik hem er maar weer uitgehaald heb In de box wil hij niet, normaal zet ik hem dan in de mc maar ook dat wil hij niet. Met luier verschonen draait hij elke keer op de buik en wordt boos als ik hem weer omdraai. Met andere woorden, niks is goed... En als dit nou de eerste dag was... BAH...
Als je nou met hem op de grond gaat spelen? Misschien wil hij wel kruipen ofzo en dat kan hij dan natuurlijk goed oefenen. Is maar een idee, verder zou ik het helaas niet weten Knuff!
Jeetje wat rot zeg! Dikke knuffel. En vooral dat buikdraaien in bed. Ik zou daar niet goed van worden om hem telkens om te moeten draaien Tandjes misschien? Sprongetje? Enne dat buikdraaien met luierverschonen herkenbaar hoor. Bij mij doet ze het niet; de eerste paar keer dat het niet mocht was ze er goed chagarijnig van maar nu weet ze het en doet ze het eigenlijk niet meer. Bij papa doet ze het dus wel en hij loopt vaak ook te worstelen met haar Wil hij niet lekker op de grond spelen?
Er zit er hier eentje heelijk te knoeien met zo'n startkoekje van Bambix. Die vindt ze echt heerlijk, maar die knoeien zo lekker . Ze liet zich vanochtend trouwens pas om 10:30 uur horen , terwijl ze er gisteren toch niet heel laat in lag. Ik vraag me trouwens echt wanneer haar volgende tandjes gaan doorbreken. Ze heeft er pas 2 en da's ruim 1½ maand geleden inmiddels.
Dat kan aan de instellingen liggen van je email programma. Die staat standaard ingesteld dat hij om de zoveel minuten op mail moet checken. Als dat om de 10 of 15 minuten is, dan duurt het inderdaad vrij lang. Ikzelf heb hem omgezet naar 5 minuten.