Op het laminaat leg ik hem eigenlijk nooit, omdat dat zo hard is en heel erg koud. Maar als ik hem neerleg begint hij te krijsen alsof hij iets verschrikkelijks moet doen Gelukkig slaap hij nu even in de mc
sow ben er weer even: mika zat net te wiebelen op zn knietjes, nu weer! ziet er zo grappig uit, volgens mij deed joost van ramoontje dat ook? echt zo van voor en naar achter op de knieen. en dan de tong naar buiten en en dan lucht naar buiten blazen via de mond haha.
oh nu wordt er eentje boos haha, denk dat ie een beetje moe begint te worden. heeft vanmorgen ook maar een uurtje geslapen dus kan het me voorstellen.
Ik ga me even omkleden en kijken wat ik met mijn haar kan en dan gezellig met roeland en julian de stad in. Heb gisteren iets in de etalage zien hangen wat ik nu natuurlijk wil hebben. Tot later!
Steijn moet een verhaaltje en een liedje voor hij naar bed gaat, anders vergeet het maar. Hij begint dan te huilen.
nou heb me een honger! manlief zou een kwartier geleden al thuis zijn dus heb het eten al zover klaar. ben nu nog steeds aant wachten
oh hoe herkenbaar! ben nog een half uurtje bezig schat Bij Miq...doe alles maal 2! Dan weet je hoe laat hij thuis is! die man kan geen tijd inschatten, echt! wat zeggen ze hier toch altijd: Het Twents Kwartiertje, nou je kan beter zeggen Miq's half uurtje
Joost ligt hier gewoon op de tegelvloer hoor.....nou ja, hij begint op het speelkleed, maar da's voor 2 seconden want dan is hij eraf getijgerd . En als je hem laat zitten op de grond dan....ipv liggen. Joost vindt het geweldig en als hij niet meer wil zitten, dan gaat hij vanzelf liggen en tijgert daarheen waar hij heen wil . Nou ja Wessel heeft iig even geslapen (weet niet of hij nu nog slaapt )
Ja, dat doet Joost idd ook (al weken )......En hij gaat ook op handen en voeten staan en dan heen en weer wiebelen (opzij ipv van voor naar achter) . Hij heeft van Mika wel afgekeken dat hij kan staan. Ineens vindt hij het lang zo eng niet meer en als ik 'm wil laten zitten, houdt hij soms zelfs zijn beentjes stijf, dat ie blijft staan .