Das jammer. Hoe is je wedstrijd afgelopen zondag gegaan? Heb er niets over gelezen de dagen dat ik moest werken.[/quote] die is minder goed verlopen als gehoopt. mijn 1 baton ging erg goed en ben 2 de geworden van de 7 in mijn catogorie. en met mijn duo heb ik een hele vervelende blessure opgelopen. heb een spier (hamstring ) in mijn dijbeen gedeeltelijk gescheurd. dus mijn dance twirl, largeteam en pomponteam moest ik afzeggen en zat op de tribune alsof ik een toeschouwer was. t largeteam is geplaatst voor t NK en t pomteam heeft zich gepromoveerd naar de kampioensklasse en nu kunnen we gaan strijden vanaf 2010 voor t EK. super dus en volgende week zaterdag heb ik weer een wedstrijd maar moet ff kijken hoe dat gaat. ik ben er nou vandoor want jeroen heeft bone met de frituur haha
Hè get wat naar van je blessure. Gelukkig had je je al geplaatst voor het NK de week ervoor. Wel goed dat alle wedstrijden goed gegaan zijn ondanks dat je als toeschouwer op de tribune zat. Pas goed op jezelf hoor.
susi ook van mij nog een fijne eerste verjaardag van je mooie meiden !!! hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Echt minder, zal zondag eens een hartig woordje met m spreken Of ik vraag Mayron, misschien beter van man tot man [/quote]
hey susi. nog van harte met je beide kanjers. hoop dat jullie met zijn 4en een hele fijne en feestelijke dag hebben gehad.
Ja, het is er echt 1 met eigen wil. Ze zegt soms ook duidelijk nee of ja als wij ja of nee zeggen... Maandag bel ik de dokter voor een afspraak en wil dan een verwijzing hebben. Heb trouwens het idee dat ik zelf ook tegen oorontsteking aanzit.. [/quote] beterschap voor jullie allebei