Misschien voel ik me iets zekerder... maar nu de echo er aan komt merk ik ook dat ik wel weer wat spanning in mijn lijf heb. Ik hoop gewoon dat alles goed is! En verder voel ik mij soms schuldig, bij Marin was ik heel veel bezig met de zwangerschap en nu heel veel minder. En tuurlijk ben ik ook wel nieuwsgierig , maar het verrassingselement wint het van de nieuwsgierigheid
hihihi, grappig gezicht he?!! Mees deed dat ook!! Volgens mij is hij niet al te lang daarna gaan kruipen!!! Dus wie weet!!
Eeeuw ook nog een zonnebril (een nepper van ed hardy ) slippertjes[/quote] je hebt jezelf in elks geval lekker verwend!
Ja, op zich wel hoor, maar eigenlijk wist ik al wel voor mezelf dat er niks met zijn oren en longen was. Vond dat van het ruisje wel minder om te horen, maar ze zei echt dat het geen kwaad kon (Ramoontje zei ook dat dat vaker voorkomt bij jongetjes). Manlief maakt zich er overigens wel een beetje zorgen om, maar die is nog wat ontdaan van alles gisteren Bedankt voor je pb trouwens!! Lief van je! Heb je er ook een teruggestuurd
Ff vraagje he, ex-collega van me kan dus genomineerd worden voor de tmf-awards Ik weet hoe hard hij ervoor werkt om aan de top te komen, dus nah jah, een beetje hulp kan geen kwaad, misschien zouden jullie op hem willen stemmen, bij de link tmf pure award en dan erdero aanvinken... http://www.tmfawards.nl/nomineren