Jep, bij alle 2 zit er een zwarte 'vlek' op en onduidelijk is dus of dat wegtrekt of dat het een 'beschadiging' oid is..... Nou is het 'maar' zijn melkgebit, maar ik zou het toch wel zonde vinden als het iets blijvends is .
Joh! Je maakt er echt veel werk van!!! He, trouwens, ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar iedereen!! En hoorde dat er foto's gemaakt zouden worden. Gaan jullie nog iets van een groepsfoto maken en zouden jullie mij die dan willen pb'en?!!! [-o<
Ow hier is de clip, mocht je willen weten waar je op stemt http://www.youtube.com/watch?v=NMDuBQFkDRI
Toen Indi jong was hield ik 8 minuten aan (waarom weet ik ook niet). Nu huild ze eigenlijk zelden heel erg meer jammeren zeg maar..
KK: onzettend mooie schildering op Esmée's nieuwe kamertje! En wat een leuke foto's weer van je meisje
Nee hoor hier niet. Indi gaat ook vaak mee in het wagentje, dikke pret joh! En papa heeft ook de grootste lol want die racet de winkel met haar door
Hmmm, had graaag alles bijgelezen, maar ga daar morgne mee verder. Ga nu x-factor kijken. Fijne avond iedereen slaap lekker en goed voor straks en tot horens morgen!!!