Oh, nou, dan maar duimen dat het een momentopname was inderdaad en het de volgende keer gewoon goed is!!
Pffffffffff.. net als je denkt dat het niet erger kan.... Dat verhaal van Veronique over dat die moeder is overleden en dat kindje met die andere moeder. Vreselijk, het gaat echt door merg en been hoor!! Wat een zot! Zat zelf ook weer te Zijn er nog directe collega's van jou bij het incident betrokken geraakt?
Fijn dat de afsluiting in het ziekenhuis zo mooi gegaan is. En leuk een gezicht te zien achter de naam Susi! Heel veel plezier vanmiddag met de verjaardag, ik hoop dat de meiden heerlijk verwend worden.
Stom, doe niet zo mal. Tuurlijk begrijp ik dat je niet komt. Er spelen zoveel zaken nu dat je gewoon even je gezinnetje op 1 moet zetten en lekker gaan genieten met elkaar. En zo hoort het ook.
Vast wel. Ze zit nu nog ruim in maat 20 ook van Shoesme. Die zilveren schoentjes zijn maat 21 en die winterschoentjes maat 22. In die maat 20 zit ze al ruim een maandje of anderhalf, dus ik denk dat ik het wel goed heb gedaan.