jor zij ook al, heb je een foto van mij geplaatst? dus ik nee.. oww zegt ie, heeft novalie dan zo`n pakje.. NEE.. wie is het dan? dat ben ik! owww ben jij dat?
Ik heb bijna geen foto's van toen ik baby was... Erg toch? Maar ik heb mezelf laatst wel op film als baby gezien en het zag er erg cute uit
Oowwww wat erg hahaha hahahaha. Zei je niet: Wat doe jij naar je eigen naam googlen tijdens werktijd? Weet jou baas dat wel...?
jammer! leek je op mayron en leroy? zelfde oogjes? of leek je meer op michele? al weet ik van haar zo niet hoe die er als baby uit zag.. volgens mij wel lief, je hebt wel eens een foto gepost.. (toch)
Haha ik lachte er maar een beetje om maar ze was wel aardig hoor... Misschien leest ze nog wel mee...
Nou ik ben weer bij! En ik ga er weer vandoor! Marin huilt verschrikkelijk veel sinds gisteravond. Heb ook slecht geslapen en weet even niet wat ik met haar moet. Ze wordt alleen maar rustig als ik met haar aan het rondlopen ben, maar dat trekt mijn rug niet meer.
zo, bijgelezen.. eindelijk! veel geschreven weer hoor.. esmée wil niet echt slapen. ligt in haar bedje. slaapt ff 5 min, daarna weer ff jengelen, daarna weer 5 min. slapen, dan weer jengelen. ik laat haar wel ff liggen. miss valt ze in diepere slaap. straks komt de wijkverpleegkundige voor inbakenen, maar dat is niet meer nodig. ze slaapt nu veel meer overdag.. alleen is het de laatste tijd 's avonds raak. Na half 6 slaapt ze bijna niet meer tot half 11 Terwijl ze 2 weken lang al netjes tussen 8 en 9 sliep! ook heeft ze al meer dan 8 dagen niet gepoept. Miss heeft het daar mee te maken? zal het straks ff vragen..
Ja hoop voor jou carriere dat ze niet alles hier meeleest, want je heb zitten internetten onder werktijd gisteren oke je had een geldige reden, je kon niet op de lijn
Jah klopt. Nou ik leek het meest als baby op Leroy. Michelle lijkt erg veel op mijn zus en Mayron op Yaron maar die heeft ook elementen van mij zeg maar