#-o oeps foutje bedankt. Maar in de bijbel spreken ze ook over het breken van brood dus dat kan nooit vers geweest zijn.
Had het al gelezen , maar Niels weet het nog niet. Dit waren wel de 3 waarvan Niels zij dat ze door zouden geaan dus daar weet ik nu al van dat ik er iets over te horen krijg. Ik zat nog te twijfelen tussen de twee heren.
Maar hij doet het toch maar mooi even. Wat zei je nou net heeft iedereen zich afgemeld voor morgen. Kan je mooi hierheen komen.
Da's waar, maar was toch vervelend geweest als we er morgenochtend pas achter waren gekomen, want waar haal ik dan zo gauw nog zoveel broodjes vandaan .....
Dat doet 'ie idd ook al een poosje (volgens mij zelfs al voordat 'ie überhaupt boventanden kreeg, maar toen kon je het nog niet horen , nu helaas wel).... Rick doet het ook nog steeds in zijn slaap . (maar ik doe het geloof ik zelf ook 8))
Thanks! Die online winkel heeft nu tot morgen ofzo 20% korting op Shoesme. Ik vond dat best de moeite waard! En oké ze blijven duur, maar ik heb altijd gehoord dat je dus op alles moet bezuinigen behalve de schoentjes omdat dat o zo belangrijk is voor de ontwikkeling van de schoentjes! En die zilveren schoentjes zijn "baby proof" en die roze "walk proof" zoals Shoesme dat noemt.
Zo ben weer terug van de babydump. Wat een arrogante kwal zeg die verkoper Ik zei tegen hem dat ik de buggy wil ruilen of geld terug omdat hij zo wiebelt wat niet hoort lijkt mij. Nou hij zag er niks aan en het was normaal. Nou ik zeg tegen hem dat ik best snap als de buggy een beetje wiebelt maar niet ZO erg Nou hij helemaal rood aangelopen en kwaad en beweerde dat elke buggy dit had. Dus hij haalt er een ander soort buggy bij en die deed het dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder Nou hij nog pissiger natuurlijk en ik ook pissig omdat ie zo onaardig doet. Nou het was toch ook geen kinderwagen zegt ie tegen mij Met andere woorden ik moest niet zeiken. Nou ik had toen zoiets van laat maar zitten en geef mijn geld maar terug. Ik ga nu wel gewoon naar de prenatal en haal hem daar wel gewoon
Dat is helemaal waar hoor. Je voeten zijn zo belangrijk....die moeten je toch je hele leven nog dragen . En 20% korting is toch de moeite waard .